"Agnes, vil du være med til et væddemål? "
Max en ret sexed dreng til festen, jeg havde aldrig hørt om ham før i aften.
"Det kommer an på hvad det er" Jeg smilede frækt.
"Den der bunder først må gøre hvad de vil mod den anden, r du på?"
Jeg vidste jeg ville tabe men hvorfor ikke.
"Jeg er klar"Han vandt selvfølgelig gjorde han det.
Han tog sin trøje af "kom her hen Agnes"
Han bandt trøjen om mine øjne så jeg ikke kunne se noget.
"Læg dig" hans kommanderende stemme tændte mig.
Jeg lagde mig. Han tog mine busker af. Vent det lød som om han forlod lokalet døren smækkede bag ham.
Jeg hørte døren åbne igen. Han begyndte at nulre min fisse uden på mine trusser. Efter det rev han dem af. "Aww" noget koldt og rundt rørte min klit. Han havde hentet en flaske. Han pressede den ind.
"Arhhg" Jeg stønnede han pressede den længere ind. Den kolde følelse fik mig til at stønne igen. Han klippede min trøje op og åbnede min bh.
Jeg stønnede igen.
Han masserede min bryster. Og så gik det stærk, ud med flasken, ind, ud, ind , han stak noget andet ind. Hans pik.
Arghhh" Jeg skreg
"Det kan du måske godt lig"
Hurtiger og hurtiger. Jeg stønnede til rytmen, "arghhhhh jeg kommer" min fisse stramede om hans pik og det sprøjtede ud. Et skrig forlod min krop. Han kom også.
Fuck han havde ikke kondom på.Fuck det
Han blev ved.
Han trak sig ud og skubbede flasken ind. Arhhhh
Pludselig stak han sin pik ind i munden på mig så jeg nærmest blev kvalt . "Sut den"jeg suttede alt jeg kunne og han kom. "Slug det" Jeg slugte det.Et støn forlod ham. Han tog trøjen af mine øjne så jeg kunne se igen.
"Lad og gøre det igen en dag babygirl"
Han kyssede mine bryster og forlod lokalet.
Døren gik op igen det var ham
"Husk pillen babygirl."
Jeg smilede fuck det var godt.
YOU ARE READING
Sex historier
RomanceTil din liderlige side. hvis du vil skrive så find min snap i min anden bog. Skriver et par kapitler om ugen