"Öğğh"
"Şimdi sana ne yapıcam biliyormusun?"
"..."
"CEVAP VER!"
"..."
"Yoksa mükemmel fikirlerine layık değilmiyim?"
"..."
Ve cevap gelmedi"Tamam bunu sen istedin"
Dazai karşınsında duran kanlar içindeki adamın boğazını yavaşça sağ eli ile kavrar sol elindeki bıçağı yavaşça adamın gırtlağına dayar.
"Çok fazla acı çekmeden ölüceksin"
"..."
"Şansızsın"
"..."
"Çünkü benim güzel işkencelerimi göremeyeceksin"Dazai bıçağı yavaş yavaş sürtmeye başlar.
Adamın acı içinde bağırması, etraftaki kan kokusu, soluk duvarlar, dazai nin etrafı kaplayan kahkahası, soğuk zemin,
"Bende öyle düşünmüştüm mükemmelim değil mi? Bana hayran kaldın." ve ölü ile konuşan dazaiYavaşça süzülen kanlara hevesle bakan dazai sonunda gerçekliğe dönebildi.
Panik içerisinde yatağından fırlayan genç adam bir rüyadan uyanmıştı bu onu fazla zorlamıştı ve bundan fazlasıyla bıkmıştı.
Aynanın karşısına geçip suratına baktı mutsuzdu bu rüyaların sonu gelmiyordu ve o bundan çok sıkılmıştı.Her zaman ki işini yapmak için gizli odasına girdi maskesini taktı ve artık o olduğu belli olmuyordu başka biri olmuştu bunu yapıyordu çünkü işi buydu kılık değiştirip bir yerlerde çalışıyor ve insanları daha rahat gözlemleyebiliyordu.
O bugün Tsuchida-san olmuştu ve dışarı çıkıp kafeye doğru ilermişti. Normal durumda bir insan gibi davranıyor ve göze batmıyordu zenginliğini asla belli etmiyordu yoksa peşine takabileceği tipleri biliyordu.
╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤
Yn den
Gözlerini kuş sesleri ile açmıştın yatağında vücudunu esnetmiş ve güzel manzarası olan camından bakmıştın.
Bu ülkeye yeni taşınmıştın kimseyi tanımıyordun yolları tam olarak bilmiyordun sokakları, caddeleri, mekanları sürekli ya birilerine soruyor ya da telefonun yardımı ile buluyordun.
Bu sefer bir kafeye gitmek istedin biraz oturucak ve kendine arkadaş edinecektin.
╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤
Dazai kafede sıradan bir şekilde garsonluk yaparken içeri biri girdi.
Genç adam artık işine bakmıyordu gözlerini kızdan alamamıştı ve biri bundan memnun değildi.
"Heey baksana sipariş veriyorum"
"Afedersiniz efendim"
"Afedersiniz de ne he!"
"Ü-üzgünüm"
"Artık yemek istemiyorum"
"Eve sipariş veriyoruz bana adresinizi verin"
"Öyle olsun"Der adam ve adresini verir Dazai de işine devam eder. Molada bile sürekli yn ye bakıyor ve onun her hareketini gözlemiyordu. Acı kahveyi içerken yüzünü buruşturması ve onu kenara bırakıp pastasından yemesi Dazai nin çok hoşuna gitmişti.
Ama kız izlenildiğini fark edip o tarafa dönmüştü ve dazai ise ona el sallamak ile yetinmişti kız da aynısını yaptı ona el salladı ve önüne döndü.
Çıkarken kızın peşinden gitti ve
"Merhaba"
"Merhaba"
"Şeeey ben"
"Tanışmak istiyorsun sanırım"Dazai kafasını sallar ve kendileri için bir gün belirlerler
╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤
Akşam haberleri
*****yakınlarında bulunan ceset canice katledilmiş bir şekilde bulundu katil zanlısı hala daha aranıyor ve onun solak olduğu tespit edildi ayakkabı izlerinden boyu anlaşılamadı çünkü parmak uçalarında yürüyen katil 22 yaşındaki gencin hayatına sonverdi.
╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤╧╤
🦋Yeni bir kitaba başladım ilk bölüm çok kısaydı ama ilerleyen bölünler uzun olucak beğenirseniz belirtmeyi unutmayın yorumlarda düşüncelerinizi benimle paylaşın seviliyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕾𝖍𝖚𝖚𝖎𝖘𝖍𝖎 𝔇𝔞𝔷𝔞𝔦❃ℜ𝔢𝔞𝔡𝔢𝔯 {TAMAMLANDI}
Horror〖𝑌𝑎𝑛𝑑𝑒𝑟𝑒 𝐷𝑎𝑧𝑎𝑖 𝑋 𝑅𝑒𝑎𝑑𝑒𝑟〗 ÖZEL BÖLÜMLER YAYINLANMAKTA Şiddet, depresiflik, psikolojik sorunlar, intihar içerir rahatsız olucaklar okumasın. o kadarda kötü değil ama 𝑖𝑦𝑖 𝑜𝑘𝑢𝑚𝑎𝑙𝑎𝑟 𝑑𝑖𝑙𝑒𝑟𝑖𝑚❥