Ane var en utrolig vakker ung kvinne som nylig droppet ut av skolen. Ane var bare 16 år, men visste godt hva hun ville bli, hun skulle bli skuespiller. Det var sommer og Ane hadde nettop blitt ferdig på ungdomsskolen, i fritiden hadde hun jobbet på en bensinstasjon for å spare opp penger til turen hun hadde planlagt... EN JÆVLA TUR TIL USA...Ane hadde ikke så venner, bare sofia, arney og elias(jente). Ane bodde alene og det likte hun godt. Ane hadde en vill frihet som alle ungdommer drømte om. Sofia og elias var ofte med Ane hjem etter skolen, de drev med drugs og prell, det gjorde Ane å.
Tiden var inne for å fortelle arney, sofia og elias ol turen. Ane ba dem møte henne bak blokka kl 21.00 for å ta en prat...
21.00:
Arney, elias og sofia hadde ankommet åstedet. Alle 3 hadde tatt med våpen. Sofia hadde med heavy sniper, elias hadde med seg den farligste lukten i verden (mariam sin ånde) og arney hadde med seg øks.Ane kom kjørene på en sparkesykkel. «Ikke ødelegg kulelagre for faen!!» ropte sofia til Ane. Ane likte når sofia var streng og ba henne om å gjøre ting...
Ane gikk bort til dem, de kunne se at hun var lei seg, de spurte hva som hadde skjedd. Ane klarte ikke å fortelle hva hun hadde planlagt, hun endte bare opp med å vise ett bilde av flybilletten mens TÅRENE rant som rene helvete. De fikk sjokk... arney startet og gråte, elias smilte bare, men sofia var helt i sjokk.
«Skal du forlate meg?» sa sofia. «Jeg kommer til å savne deg.» sa Ane til sofia. Ane ga en klem til sofia, «møt meg bak blokka i natt, har en liten gave» hvisket ane til sofia. Sofia ble litt redd, ane har prøvd seg mange ganger på sofia, men hun har blitt vant til det nå og hun vil ikke være den frekke som aviser Ane.Følg med i neste for mer🥺🥺🥺🥺🥺😂😅😅💋🥺🥺🥺🥺🥺 Pls lik og abonner🥺🥺🥺 subscribe
YOU ARE READING
Ane x Daniel || 18+ smut
FanfictionEn frekk og freidig historie. Based on a true story.