Мінхо, як і зазвичай, сидів із нудним видом на своєму місці біля вікна. Підперши підборіддя лівою рукою, він дивився на шкільне подвір'я, в якому не було жодної душі – друга половина навчального дня була в самому розпалі.
Віддалено він чув голос учителя, який пояснював важливість їх нової теми – вона буде частиною випускних іспитів; іноді вловлював легкі смішки та перешіптування однокласників, чув тиху мелодію, що грала у когось у навушниках. Його погляд був спрямований в далечінь, а думки, здавалося, були ще далі.
Чим він хоче займатися життям?
Питання, що давить на багатьох випускників. Чи варто йти за своєю мрією і стати танцюристом, а може все ж таки послухати батьків і вступити на інженера?
Мінхо брехати не буде - наука завжди була для нього легкою темою. Він добре розуміється на математиці та фізиці, з хімією проблем ніколи не спостерігалося, та й якщо бути відверто чесним – йому це навіть подобається. В якійсь мірі. Проте його захоплення танцями теж може бути проігноровано.
Він вперше зайнявся вивчати танці у віці дванадцяти років після перегляду фільму «Крок вперед». Зі схвалення батьків записався на курси, вжився в колектив, знайшов свою віддушину і, вже майже сім років, займається улюбленою справою.
На початку навчального року, коли Мінхо заговорив з батьками про свою майбутню спеціальність і поділився з ними бажанням розвиватися за напрямком танців – проти вони не були, але попросили подумати ще раз. Він і сам розуміє, що таке рішення не може прийматися поспіхом і має бути підкріплене більшим, ніж звичайним бажанням та мрією, але вдіяти нічого з собою не може. До випуску залишилися якісь жалюгідні два місяці, які пролетять зі швидкістю світла, у сумці вже тиждень лежить порожній бланк із профорієнтації, а він ніяк не може визначитися.
Майбутнє його лякає, але найгірше те, що він боїться помилитися.
Завжди складно робити вибір, коли попереду лише невідомість. Раптом він піде за напрямком танців, але не зможе знайти нормальну студію чи не зможе реалізувати себе як чудовий танцюрист? Що, якщо ніхто не відвідуватиме його заняття або він не зможе ставити грандіозні хореографії? Інженерія у цій ситуації – стабільність. Буде постійне місце роботи, тисяча завдань та проектів, ніколи не доведеться боятися за подальше життя, до того ж інженери затребувані завжди. Особливо в їхньому місті інноваційних технологій.
ВИ ЧИТАЄТЕ
beautiful moon
Fanfiction- Місяць сьогодні гарний, чи не так? - запитав Мінхо дивлячись на нічне небо всипане зірками, а у відповідь лише тиша, порушувана сильним биттям двох сердець. Оригінал: https://ficbook.net/readfic/11976246 Автор оригіналу: https://ficbook.net/autho...