Eva pov
Ήμουν τόσο χαρούμενη που ο αδερφός μου θα ξανά γυρίσει στο σπίτι που έτρεξα αμέσως να μαζέψω τα πράγματα μου από το δωμάτιο που μου είχε παραχωρήσει η Allison στο σπίτι του αδερφού της. Έτσι άνοιξα με τα κλειδιά που μου είχαν δώσει για αυτές τις ημέρες και με χαρα έτρεξα πάνω στο δωμάτιο μου όπου πριν μπω μέσα ο Elian με σταμάτησε με την βραχνή βαριά φωνή του.Elian: Συγνωμη τι ώρα είναι και εσύ βρίσκεσαι εδώ?!
Eva: Μμ... Να σήμερα δεν θα πάω στο πανεπιστήμιο! (Του είπα με χαρά).
Elian: Ααα ναι! Ξέχασα ότι σου ζήτησα να μιλήσουμε! Ωραία κοίτα τι θα κάνουμε! Πάω να κάνω τα βασικά στο μπάνιο και σε περιμένω στην κουζίνα σε 10 λεπτά!
Eva: Μα Elian....
Εlian: Δεν έχει μα!!Eva pov
Πραγματικά σε αυτόν τον άνθρωπο δεν είναι να φέρνεις αντίρρηση! Έτσι σήκωσα τους ώμους μου από απορία στο τι με θέλει για να συζητήσουμε και μπήκα μέσα στο δωμάτιο ώστε να ετοιμάσω γρήγορα τα πράγματα μου. Μέσα σε 10 λεπτά τα έχει μαζέψει όλα η Έτσι πίστευα. Αμέσως βγήκα έξω από το δωμάτιο συναντώντας ξανά τον Elian καθώς εκείνος έβγαινε από το μπάνιο και χωρίς να μου μιλήσει κατέβηκε κάτω! Πραγματικά ώρες, ώρες με τρομάζει η ψυχρή προσωπικότητα του! Έτσι κατέβηκα και εγώ στην κουζίνα αφήνοντας τα πράγματα μου με τον σάκο στον διάδρομο του χολ, ενώ εκεινος ήδη είχε βάλει ήδη δύο κούπες καφέ και με περίμενε με σοβαρό υφος,καθώς καθόταν όρθιος στο πάγκο τις κουζίνας και με κοιτουσε με σοβαρό υφος! Έτσι στάθηκα λίγο δίπλα από το τραπέζι πριν καθισω στην καρέκλα που είχε τοποθετήσει πάνω στο τραπέζι την κούπα με τον καφέ ο Elian. Πήρα μια βαθιά ανάσα καθώς με τρόμαζε αρκετά πολυ η συμπεριφορά του!Eva: Όλα καλά Elian? (Του είπα καθώς δίσταζα).
Elian: Εσύ θα μου πεις!
Eva: Το ξέρεις ότι με τρομάζεις με το τόσο ψυχρό υφος σου? (Του είπα διστακτικά).
Elian: Μμμ... Ναι συγνώμη! (Μου είπε και κάθισε στο τραπέζι καθώς γλύκανε το βλέμμα του όσο μπορούσε κάνοντας μου νόημα για να καθισω. Έτσι κάθισα και εγώ δίπλα του προσπαθώντας να καταλάβω τι θέλει να μου πει).
Eva: Τι θα ήθελες να συζητήσουμε Elian?
Elian: Για πιο λόγο είσαι τόσο στεναχωρημενη αυτές τις μέρες? Είναι γι αυτόν τον μαλακα που σε παρενοχλεί στο πανεπιστήμιο, χάρης του αδερφού σου που λείπει και ανησυχείς η χάρης του Daniel?!
Eva: Εμ... (Κατόρθωσα να πω καθώς ο Elian τα είχε καταλάβει όλα. Ίσως μπορεί να μην είναι πολύ ομιλιτικος, όμως είναι αρκετά παρατηρητικος).
Elian: Λοιπόν?
Eva: Όσο για τον αδερφό μου δεν ισχύει κάτι καθώς σήμερα με πήρε για να γυρίσω πίσω στο σπίτι και θα μου τα εξηγήσει όλα!
Elian: Άρα είναι για αυτόν τον μαλακα και τον καταστροφικό Daniel!
Eva: Πάνω κάτω! Αλλά γιατί ρωτάς? (Του είπα καθώς ήμουν σκεπτικη)
Elian: Γιατί ανησύχησα για εσένα! (Είπε καθώς έσκυψε το κεφάλι του και έτριψε αμήχανα τον σβέρκο του). Είσαι η μικρή αδερφή του κολλητού μου και για εμένα είσαι σαν την αδερφή μου! Μμ.. Συγνώμη δεν τα πάω καλά με τα γλυκανάλατα καθώς ξέρεις πως είμαι εγώ!
Eva: Πραγματικά όταν το θέλεις είσαι αξιολατρευτος!
Elian: Ναι! (Τόνισε το ναι από την αμηχανία του). Όσο τωρα αφορά τον μαλακα που σε παρενοχλεί μπορείς να ζητήσεις την βοήθεια του αδερφού σου. Όμως ξέρω ότι μοιάζεις στην αδερφή μου και δεν θέλεις να γίνεσαι βάρος στους αγαπημένους σου. Οπότε σου συνιστώ να τα φτιάξεις με τον Daniel...(Τότε ο καφές που βρισκόταν στο στόμα μου βρέθηκε από το σοκ μου στο πρόσωπο του Elian ενώ παράλληλα είχε μείνει ακίνητος καθώς αηδιάζει εύκολα).
Eva: Ο Χριστός! Χίλια συγνώμη Elian να σε καθαρίσω!
Elian: Όχι άστο καλά είμαι! (Είπε ψυχρά και σηκώθηκε να πάει να πλυθεί στο μπάνιο).
VOCÊ ESTÁ LENDO
ΚΑΤΙ ΑΠΡΟΣΜΕΝΟ
FantasiaΑυτή η ιστορία που θα γράψω μιλάει για το κομμάτι του απροσμενου στην ζωη του ανθρώπου, αλλά στην περίπτωση μας θα έρθουν τα πάνω κάτω στην ζωή δύο κοριτσιών δύο καλών φίλων που είχαν αγγίξει την τελειότητα στην ζωη τους. όμως θα χρειαστεί να παλέψο...