capitolul 46

1.8K 110 12
                                    

Tu mi-ai oferit fiori fără să mă atingi.

Iar acum îl blestem pe fiecare știind că această senzație persista doar pentru câteva secunde .

Iau o inghitură din noul pahar pe care l-am cules.

După scurta discuție cu Achim am golit conținutul respectivului pahar dorind să-mi șterg definitiv cuvintele pe care le-a aruncat cu atâta venin.

Mă aflu lângă marginea piscinei, în tălpile goale dorind să simt răcoarea apei.

Însă atunci când doresc să indrept paharul spre buze o stare de ameteala mă cuprinde brusc.

Privirea mi se incețoseaza iar trupul îmi devine moale .

Iar înainte să-mi pot da seama ce se întâmplă, imi pierd echilibrul și cad în piscină, scufunandu-mă în apă.

Senzația oferită de apă îmi face ploapele să se lase grele, astfel pentru puțin timp doresc să mă înghită acest abis întunecat .

Și o face.

Sunt singură.

Mă plimb printre amintirile noastre.

Amintirile cu noi.

Și-i trist că din noi am rămas doar eu.

Durerea-i atât de mare iar inima zace-n bucăți pe podea.

Calc pe ea în drumul spre uitare.

Dar acest drum pare că se îndepărtează și brusc , plămânii mei primesc oxigenul după care tânjeau.

Îmi deschid cu greu ploapele si constant că pentru scurt timp am leșinat.

Diferite chipuri sunt aplecate asupra mea vrând să se asigure că sunt bine .

Capul îmi este cuprind căuș în palme și așezat apoi cu blandete pe genunchii cuiva.

Mă forțez vrând ca imaginea să devină clara iar când o face constant că Patrix mă privește îngrijorat.

-În viata ta să nu-mi mai faci asta!

Îmi spune acesta însă atenția îmi este distrată de doua glasuri ridicate.

Dau să spun ceva însă nu reușesc, parcă mi-am pierdut vocea.

O tuse agresivă mă cuprinde, astfel Patrix mă ajută să mă salt în șezut.

Persoanele ce m-au înconjurat pana acum au început să se răsfire după ce s-au convins că sunt pe mâini bune.

În casă, petrecerea se desfășoară în continuare.

Îmi rotesc ușor trunchiul iar apoi îi zăresc pe Samuel și Kai certându-se, ba chiar imbrancindu-se.

-Ți-am mai zis de atâtea ori pana acum Samuel!Ce nu înțelegi?Nu i-am vândut niciun nenorocit de drog !

Însă Samuel pare să nu-l audă sau înțeleagă.

Il îmbrâncește în umăr vrând să dovedească că nu-l crede.

Iar apoi sesizez că Kai este ud din cap pana în picioare .

-Cine m-a scos din piscină?

Il întreb pe Patrix, redirectionandu-mi atenția asupra lui.

Patrix oftează ușor.

-Kai te-a observat primul.Ți-a strigat numele astfel ne-a captat și nouă atenția iar apoi a sărit după tine în piscină.

Te-a scos de acolo și după aceea, totul a degenerat.

Samuel era atât de disperat încât nu știa dacă ar fi bine să te atingă.

ArtemisUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum