Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!
●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!
Yayın Tarihi: 22.04.2022 (01:08)
Bölüm Şarkısı: Within Temptation - A Demon's Fate
İyi Okumalar!
✵
Lussamus Krallığı - Omae
Kaveh
"Hiçbir şey göründüğü gibi değil, Kaveh. Ne ben, ne Abrek Merisa'nın zarar görmesini isteriz. Bir anneyi evladıyla cezalandırmak bana ve ona yakışmaz." dedi tüm ciddiyetiyle Venira. Kollarını kavuşturmuş, bana bakıyordu.
"O zaman Merisa kimi gördü, Venira? Neden babasına benzer bir adamı tarif etti? Tamerin'i keşke görseydin, çok üzüldü ve sinirlendi." dedim. Venira ofladı, başını iki yana salladı.
"Böyle bir şey olacağını inan, bilemedim. Kontrolsüz güç, çevreye zarar veriyor. Bunu öğrendim."
Arkama yaslanıp gülümsedim. Venira'yla görüşmeye meraklı değildim ama Tamerin'in geçen gün kötü olması ve Merisa'nın o haline çok üzülmüştüm. Ertelemeden Venira'yla bu konuyu konuşmam gerekmişti. Venira şaşırtıcı bir şekilde çağrıma cevap vermişti. Onunla benim isteğim üzerine Reme'deki evimde buluşmuştuk. Büyünün bu yanını seviyordum. Geçmişte sevdiğimiz mekanlarda özgürce buluşuyorduk. Eh, o zamana dönmeyi şu hiç istemiyordum. Bir düzen kurmuştum. Beni seven ve sevdiğim insanlar vardı. Tamerin'le özgürce ilişkimizi yaşıyorduk. Neden Reme yıllarına dönmek isteyeyim ki?
Venira Reme yıllarına dönmek ister miydi? Karmaşık bir yanıttı. Herhalde farklı bir şekilde Reme'yi yaşamak isterdi diye düşünüyordum. Tamerin'in hayatına girmemesini, onun yerine Bartan'ın olmasını isteyebilirdi. Bartan'a olan sevgisini hissediyordum. Onların aşkı, daha merhamet ve şifalandırıcıydı. Direk bunu algılıyordum. Onun adına mutluydum. Venira'nın sevgiye olan ihtiyacını Reme'deyken biliyordum. Sürekli olarak birilerini korumaktan dolayı kendisini unutmuştu. Birilerinin ona kendisini hatırlatması şarttı. Bartan bu işi başarmışa benziyordu. Venira hayatı kendisi için yaşaması gerektiğini anlamış, buna göre ilerliyordu. Bize zarar verip vermeyeceğine dair bir tahminim yoktu. Venira'ydı, her şeyi yapardı.
Venira "Kaveh, beni dinliyor musun?" dedi ve başımı hafifçe salladım.
"Evet, dinliyorum." dedim.
"Merisa'nın gördüğü kişi, babam Tyber'di. Yani Merisa'nın ilk peşinden gittiği. Gözükme nedeniyse Tamerin'e kızmasındandı. O gün Abrek sonrası babamda gelecekmiş ama Tamerin bozunca benim büyümün etkisini de bozdu. Her şeyi kontrol edebilirken edemedim. Babamsa Tamerin'e kızdı, benim gücüm sayesinde sızarak Merisa'nın kaza yapmasını sağladı. Daha beter olabilirdi ama Abrek durdurdu. Bir şekilde yaptı bunu, nasıl bilmiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gazap Tanrısı'nın Çocukları
Historical FictionWattys'2022&2021 Yarı Finalisti/WattpadFantasyTr Krallıktan Akan Asalet Kategorisi!💜 SERİNİN TÜM KİTAPLARI AYNI ÇALIŞMADADIR! İnancın ve büyünün karıştığı topraklarda dört büyük yaratıcının kaderlerini değiştirdiği beş farklı kişi yaşıyordu. Bu beş...