Şu son birkaç bölümü biraz aceleyle attım.
İyice kontrol edip düzeltemedim ama umarım beğenirsiniz.
🌪️🌪️🌪️🌪️🌪️
"Başım!"
Yavaşça doğrularak elimi dalgalı saçlarımın arasına götürürken kısık bir sesle inleyerek kıstığım gözlerimle etrafa yayvan bir bakış attım.
En son...
Bir an yaşadığım duraksamayla en son olan şeyleri bir bir hatırlarken elimi yavaşça saçlarımın arasından indirerek etrafa baktım.
"Kurtuldum."
Bu düşünce yukarı kıvrılan dudaklarımla birlikte sevinmeme sebep olurken hızla ayaklanarak dışarı adımladım.
"Reha! Lara!"
Merdivenlerden hızla inerek seslerin geldiği yere ilerlerken adım seslerimi duymuş olacaklar ki sesin kısılmasından bir an sonra odaya daldım.
"Milan!"
"Bacağımı kim iyileştirdi?"
Bakışlarım hızla onlara dönerken aralarında gördüğüm Nera ve bağlı kollarıyla birlikte geniş omuzları daha da açığa çıkan ikincinin sarı tutamlarının arasından bana bakan bir çift sarı haresiyle yutkunurken Lara yavaşça konuştu.
"Şey... durumun çok kötü görününce ben iyileştirdim."
Bakışlarım onda duraksarken Lara yüzündeki gülümsemeyle elini ensesine atarak utançla mırıldandı.
"Özür dilerim. İzin vermemiştin..."
Hafifçe çatılan kaşlarımla ona bakarken içimde bir yerlerde oluşan korku tomurcukları duraksamama sebep oldu.
Yaram iyileşmiyordu.
Anlamış mıydı?
"Ayakta kaldın. Yanıma gelsene!"
Umar'ın bana takılarak konuşmasıyla Lara da birkaç saniye daha tuttuğum gözlerim ona dönerken kafamı sallayarak adımladım.
"O zaman herkes burada olduğuna göre yeniden soruyorum. Bu kimin işi?"
Nera'nın sertçe sorduğu soruyla birlikte bakışlarım onda dolandı. Beyaz tenine zıtlık oluşturan sarı saçları, minik burnu ve biçimli dudaklarıyla birlikte elaları üzerimizde sertçe dolanmıştı. Ela gözleri üzerimizdeyken sert bakışlarıyla birlikte dik oturuşuyla hayran olunası görünüyordu. Özgüvenli, kendinden emin ve dik oturuşlu. Gülümsedim.
Kibir tanrısının ruhası.
Gözlerimi bu sefer yan tarafındaki yanında kocaman kalan ilahına çevirirken ona baktım.
Ve bilgelik ve kibrin tanrısı.
Cezalandırılmış ilahlardan bir diğeri.
Nera'ya nazaran onun kadar dik oturmazken elini altın rengi sarı saçlarının arasından geçirerek kapattığı gözlerini yorgunca açtı. Uykusuz gibiydi.
"İşin tuhaf tarafı ikisinin de hissetmemiş olması."
Nera'nın düşünceli bir şekilde mırıldanmasıyla bakışlarımız ona dönerken birkaç saniye sonra bize kaldırdığı bakışlarıyla mırıldandı.
"Evden nasıl kaçabildiniz?"
İki ilahın bakışının bana döndüğünü hissederken kaçırdığım gözlerimle yutkunarak yanı boş olan Umar'ın koltuğuna doğru kaçamakça adımladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DKT- Dokuz Kuyruklu Tilki
Fantasía"Yakaladım seni kedicik!" Bana tepeden eğlenerek bakan bir ilahla sinirlerim boşalırken bir anda gözlerindeki duygunun yerini şaşkınlık değiştirdi. Adem elması hareketlenerek yutkunurken bakışlarındaki yoğunlaşan merak ve ilgiyle dizlerinin üstüne...