Yerli kango aslanım- duydunuz mu lan?
🍑'ü güzel-neyi?
Yerli kango aslanım-mahalleye asyalı bi çocuk tanışmış.
🍑'ü güzel-nası? Ne zaman? Nerde? Hangi bina? Hangi daire? Açık adres ver mk evini basıcam.
Yerli kango aslanım-ya mk keli kes. Elin asyalısına mı dadanıcan sapık herif!?
🍑'ü güzel-O bana dadansın. Ben ona da okeyim.
-bu dediğinde ciddi misin ıtı? Cidden öyle biri mi taşınmış?
Yerli kango aslanım-asiye teyze söyledi. Güvenli ve kesin bilgi👍🏻
🍑'ü güzel-Canım asiye ablağğğm Zeyda abla gibi değil. Zeyda abla doğru veya değil tüm bilgileri topluyor mk. Qsiye ablamsa doğru bilgileri alıyor gerisinin ebesine sol kroşeden bir tane siktir çakıyor.
-bu bilgi sırf ona dayanıyor diye bu sevgin. Yoksa biliyoruz onun hakkında ki asıl düşüncelerini. Karaktersiz.
🍑'ü güzel-ben de seni seviyorum orospum 😘
-😘
Yerli kango aslanım-bu bilgiyi size verdiğime göre ödülü hak ettim. Bana ne alıcaksınız?
-alırız bir frambuazlı pasta
Yerli kongo aslanım-ya siktir git. Ben sevmiyprum tatlı falan. Zaten bana alıyorsunuz ayağına kendiniz yiyorsunuz piçler.
🍑'ü güzel-Dostluk bunu gerektirir.
Yerli kongo aslanım-çok kaşınma kaan'a gider yeni numaranı veririm ağlarsın.
🍑'ü güzel-Hain arkadaş. Elis. Elis aşkım bu beni tehdit ediyo🥺
-ıtı tehdit etme çocuğumu. Yağız'ım korkma evladım korur seni anan.
🍑'ü güzel-anam???? Ben seni haremime katmak istiyordum. Analıktan reddediyorum seni.
-sen beni sikmek istiyon?
🍑'ü güzel-istersen sen beni sik? Sana götümü bile feda ederim bebeğim.
Yerli kango aslanım-terbiyesizler. Sizin gibi arkadaşlar olmaz olsun. Ahlâksızlar. Nse çok istekli gibisiniz üçlü olsun güçlü olsun.
-ben bununla aynı yatağa girmem. Siker bu beni.
🍑'ü güzel-+♾️
Yerli kango aslanım- tamam o zaman farklı bir yerde yaparız. Her türlü fanteziye açığım. Mutfak, banyo, salon veya sizin istediğiniz bir yer??? Bana fark etmez.
🍑'ü güzel-tamam kabul.
Yerli kango aslanım-oha! Kabul etti ya lan.
🍑'ü güzel-elisle ben seni sikicez.
Yerli kango aslanım çevrimdışı
-korktu JRNXORMXODMDODM
🍑'ü güzel-böyle adam ederler. Elis hazırlan da asiye abladan şu asyalı çıtırın konumunu öğrenelim bir hoşgeldine gidelim. Ayıp. Ziyaret etmek lazım.
-tamamdır. Hemen hazırlanıyorum. Asiye ablanın binasının önünde buluşalım.
.....................
Hemen telefonu yatağa fırlatıp dolaba ışınlandım. siyah t-shirt'ü giyip altına biraz dar bir pantolon giydim. En beğendiğim parfümümü boynuma 2 fıs sıkıp dağınık saçlarımı düzelttim. Dudaklarıma da hafif pembe ruj yedirdim. Doğal duruyordu. Bilekliklerimi de takıp hazırlanma işini bitirdim. Ayıptır söylemesi çok taş olmuştum. Götüme baktığımda sırıttım. Canım götüm. Maşallahı var. Bi tane götüme vurup telefonumu cebime attım. Asyalılara ve zencilere zaafım gibi birşeyim var. Asyalılar çok tatlı oluyor genelde ve zenciler de çok güzel. Zamanında onlara nasıl kıydıklarını anlamıyorum. Ben genel olarak ne zaman bir zenci görsem sürekli bakasım geliyor ama tabi rahatsız olur diye bakamıyorum çok fazla.
Keyifle hoplaya zıplaya gittiğim yolu sonlandırdım. Eveğğğğt asiye ablanın binası. Etrafa baktım yağız'ı görebilirim diye. O da benim gibi hoplaya zıplaya geliyordu. Siyah nanami baskılı kısa kollu, siyah şort ve sıfır kollu siyah kapşonlu hırka giymişti. Garip bir şekilde sevimli duruyordu piç. Beni görünce koştu. Bende sırıttım. Önümde durup güldü.
Yağız-hadi girelim.
-düş önüme.
Yağız önüme geçip asiye ablayı aradı.
Asiye abla-alo?
Yağız-ben yağız asiye abla. Elisle seni ziyarete geldik. Kapıyı açar mısın?
Asiye abla-tamam yawrum.
Kapı açıldığında içeri geçtik. Birbirimize müzip bi gülüş sunup merdivemleri hızlı hızlı çıktık. Kapıya vardığımızda derin bir nefes verip kapıyı çaldım. Kapı aralandığında kaşlarımı çattım. Senin ne işin var lan burda?!
.......................
Yıllar yıllar sonra yazarınız bölüm attı.
Aferim bana👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Diğer bölümü de üşenmezsem yazıcam inş.
Sevgilimle buluşucaktım normalde ama buluşamadım. Gözlerim yaşlıಥ‿ಥ
Nse gaçtım bne