Epilog

167 13 6
                                    

Stateam pe canapeaua cu vedere spre Taj Mahal. Tata imi spusese candva ca, intr-o buna zi, voi veni aici impreuna cu sufletul meu pereche. Ei bine, dupa doi ani impreuna, suportandu-ne fiecare defect, eu si Dom am ajuns sa ne casatorim, iar acum ne petreceam luna de miere in tara in care incepuse si se terminase, acum ceva timp, cosmarul vietii mele. Nimic nu mai conta acum. Peste tot in jurul nostru plutea fericirea si iubirea.

Apusul soarelui oferea monumentului din fata noastra un plus considerabil, facandu-l vizibil mai plin de farmec.

Dom se apleca asupra mea, sarutandu-mi tampla si cuprinzandu-ma de dupa umar.
-Te iubesc, draga mea sotie.

Apelativul adresat m-a facut sa rosesc. Mereu reusea sa ma surprinda si sa ma induioseasca. Seara trecuta, inainte de culcare, cat timp eu am fost la dus, a impanzit patul cu petale de trandafiri si noptierele cu lumanarele parfumate. A fost atat de romantic si, cu toate ca pare cliseic, venind din partea lui, a barbatului ce-l ador, a fost un gest extra dulce.

Sunt insa trezita din visare de bratele lui ce-mi cuprind trupul, luandu-ma pe sus spre patul din dormitor. Lumanarelele erau inca asezate pe mobila, iar petalele de trandafiri pe jos, pe podea.

Ma intinse pe asternuturile moi in nuante de alb, aplecandu-se deasupra mea si sarutandu-mi bland buzele. Scot un sunet de placere in momentul simtirii dintilor ce-mi cuprindeau buza inferioara si ii intorc actiunea.

Dom imi cuprinse fesa dreapta, coborand pe pulpa, iar apoi urcand din nou, odata cu materialul fin al rochitei mele inflorate. Mi-o trase peste cap si la fel facu si cu tricoul si pantalonii sau, lasandu-ne pe amandoi doar in chiloti. Sunt insa mult prea hipnotizata de bustul sau gol si bine sculptat si de muschii pulpei ce jucau parca numai pentru mine in momentul miscarii lor din nou catre pat.
-Priveste-ma! imi porunci, apucandu-mi barbia si sarutandu-ma apasat.
-Intotdeauna, am grait, cuprinzandu-i fata cu palmele si tragandu-l peste mine.

Chilotii fura niste bariere de care scapa usor. Se lasa cu bazinul asupra alui meu, lasandu-ma sa-i simt membrul intarit in timp ce si-l fraca insistent de clitorisul meu.

Am scos un geamat, iar apoi inca unul cand i-am simtit limba lingandu-mi lobul urechii.
-Te vreau, am rostit, simtindu-ma din ce in ce mai incinsa si intaratata.

Dom imi ranji, mandru de ceea ce-mi facuse, dar continua tortura. Cobora lent lingand, muscand, alintand si sarutand de-a lungul gatului meu, apoi pe sani si pe abdomen. Ajuns in centrul feminitatii mele, imi cuprinse bulbul si incepu sa-l framante, trimitandu-ma spre campii ale placerii, apoi cobora si urca si continua sa faca asta pana cand incepeam sa ma simt aproape de final. Apoi se opri.
-Nu o sa te termini acum. Vreau si eu actiune.

M-am incruntat pentru ca mi-a intrerupt momentul, dar am continuat sa-l privesc captivata. Se ridica si, laund prezervativul de pe noptiera, il desfacu si si-l rula pe membrul tare.

Intra dintr-o miscare in mine, aducandu-mi extazul contopirii si gustul dulce al gurii sale. Dragostea nu minte niciodata, aveai dreptate,tata! Aveai dreptate intru totul. Viata e plina de momente, tu trebuie sa-ti alegi care vrei sa te influenteze dintre ele. Trebuie sa fii tare!

Fii tare!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum