Interogatoriul dura deja câteva ore. Eram speriată, nu știam ce se va întâmpla cu jimin, dar mai ales cu mine.
P:Doresti ceva? O cafea, apă?
Eu :O cafea. Multumesc.
Brunetul pleacă, lăsându-ma singura în camera.
Gândul imi stătea numai la Jimin. Stiam, sau cel puțin aveam o bănuire ca cel care la reclamat a fost Alec.
Polițistul se întoarce.
P:Poftim cafeaua.
Și imi pune paharul în fața mea.
Murmur un "multumesc ".
Acesta se așează pe scaunul din fața mea, oftand.
P:O să-ți pun câteva întrebări, iar tu imi vei răspunde sincer. Daca nu o faci, o sa fii considerată complice.
Ma uitam în ochii lui speriată.
P:Uite.. O sa fiu sincer cu tine. Sunt sigur ca nu ai nici-o legătură cu acest bărbat, și vreau sa dovedesc asta, vreau sa te ajut să scapi. Oricum, Jimin sunt sigur ca nu va avea aceeași soartă ca tine, el nu va scapă.
Asta doar daca printr-o minune poate dovedi ca, acuzațiile sunt false. Intelegi?
Dau din cap afirmativ.
P:Bun.Cum l-ai cunoscut pe Jimin?
Eu :E o poveste complicată.
P:Vreau toate detaliile.
Eu:Tatăl meu era alcoolic și abuziv. Din cauza aceasta, mama nu prea stătea acasa, de cele mai multe ori eram numai eu și el.
În timpul asta, ma abuza sexual și ma punea săi fac tot feluri de lucruri oribile.
Mama a murit, și a doua zii Jimin era la masă cu tatăl meu, nu stiu exact despre ce discutau.
P:Până atunci l-ai m-ai vazut pe Jimin?
Eu :Nu.
P:Continuă.
Eu: Jimin cumva m-a salvat din mâinile tatălui meu.M-a luat din acea casa, ducându-ma la el, departe de tata.
P:Ai acceptat să pleci, sau te-a rapit?
Eu :Am acceptat. Și din acea zi, am stat cu el. Nu stiam cu ce se ocupă, nu stiam în mare parte nimic despre el.
P:Te-a abuzat vre-o data?
Eu:Nu..
P:Din câte stiu, te-a obligat să ucizi o persoană.
Rămân blocată pentru un moment. Nu stiam daca sa spun sau nu adevărul.
P:Domnisoara? Este adevărat?
Eu:Da.
P:De ce a vrut ca tu sa ucizi acea persoană?
Eu:Nu stiu.
P:Ai vândut vreodată droguri, obligată de el?
Eu :Nu.
P:Aceasta întrebare n-are legătură cu situația, însă trebuie să stiu. Crezi ca Jimin e o persoană buna, în ciuda acestor lucruri?
Eu:Sinceră sa fiu... Da
P:Bun, vom lua o pauză. Revin mai târziu.
***perspectiva Jimin ***
Eram mai mult ca sigur ca de data asta n-am sa scap, și am tras-o și pe Ahira după mine. Probabil va spune tot și ma va afunda și m-ai tare. Însă nu o condamn, n-are niciun motiv sa fie de partea mea.
I-am distrus și m-ai tare viața.
Zambesc la gândul asta.
P:O să-mi spui tu de buna voie tot ce ai facut, sau iti voi pune întrebări la care stiu deja răspunsul?
Eu:Spuneți întrebările.
P:Ai ucis?
Eu :Posibil
Eram pornit să-l fac pe polițist să-și iasă din minți.
P:Trebuie să răspunzi cu "da" sau"nu" .
Ai vândut droguri?
Eu :Pe asta am făcut-o.
Ma las detașat pe spate.
Eu:Ce altceva mai ai?
P:Atitudinea asta nu te ajuta deloc, nu ma poti lua l-a misto.
Eu :Îm... Ba cred ca pot.
P:Ai răpit-o pe Ahira?
Ma uit nervos la el.
Eu :Asta a spus?
P:Vreau răspunsul tau.
Eu:Nu, nu am răpit-o. Mai degrabă am salvat-o.
P:Ai obligat-o sa ucidă?
Eu:Da.
P:Ai abuzat-o?
Eu:Nu.
P:Pentru cine lucrezi?
Eu:Pentru cine plateste mai bine.
P:Nume?
Eu:Park Jimin, idiotule.
Lovește masa cu pumnul.
P:Nu al tau! Al celor pentru care ai lucrat!
Eu:Ah... Aflați singuri.
Se ridică de pe scaun.
P:Continuam mai târziu.
Mă întreb ce face Ahira. Probabil e a dracu de speriată, cât a-și da săi vad privirea aceea din ochi. Dacă nu a-și fii cunoscut-o, cum ar fi fost viața mea până în punctul asta?
***perspectiva Ahira ***
P:Ahira, esti liberă sa pleci. Înalte de asta, o singură întrebare mai am.
Jimin ti-a ucis mama?
Eu:Nu.Mama a fost ucisă de către tatăl meu.
P:Ok, poti pleca.
Eu:Jimin?
P:Va m-ai sta aici. Ti-am spus că o sa fac tot posibilul ca sa te scot de aici, însă cu Jimin n-am vre-o șansă.
Eu:Pot să-l vad?
P:Poftim? Vrei să-l vezi?
Se uita confuz la mine.
Eu:Da...
P:În cazul asta, trebuie să mai astepti.
Eu:Bine.
* Peste 2 ore *
Eram atât de obosită, voiam doar sa scap de toate astea, și sa ajung acasa. Deși, stând sa ma gandesc numai aveam asa ceva.
Eram singura din nou în acea camera, asta până când ușa se deschide.
P:Ahira, cineva vrea să te vadă.
Imi ridic privirea, plină de speranță ca Jimin e cel care va intra pe ușa, însă nu era el.
Era un barbat înalt, plin de superioritate.
Eram confuză.
X:Buna Ahira.
Ne puteți lăsa singuri pentru câteva momente?
Îi spune acesta polițistului.
Acesta da din cap, apoi pleacă.
Eu:Domnu director?
Acesta zambeste slab.
X:Spune-mi doar Sang.
Capitolul următor va fi postat maine, pentru ca trebuie să termin cartea fără să mă mai lungesc cu alte capitole
CITEȘTI
Tu esti salvarea mea/P.JM/✨
RandomPark Jimin nu era genul de băiat cuminte și care să se bucure de viață. Pentru el aceste cuvinte nu existau. După ce părinții l-au abandonat, a fost pe cont propriu. A învățat să nu mai creadă în nimeni, și să nu se bazeze pe nimeni. Tocmai de acee...