~MONEY_LİSAx.x'den~
~Seo'dan~
Sabah erkenden kalkıp rutin işlerimi hallettim.Yeni okulumun ilk günüydü.Mutlu değildim çünkü annemin zoruyla bu okula gidiyorum.Neyse hemen üstümü giyip aşağı indim.
Seo:Günaydın anne
SA(Seo Anne):Günaydın kızım,hemen yemeğini ye okula geç kalıcaksın!
Seo:Oki anne
Yemeğimi yedikten sonra anneme veda ettim ve evden çıktım.Okula vardığımda herkesin gözü bendeydi.Utanarak müdürün odasını bulmaya çalıştım.Bulamamıştım ve en sonunda pes ettim.Benim gibi yalnız bir çocuk bahçede oturuyordu.Yanına gittim tanışmak için ehe.
Seo:Slm tanışalım mı?
X:Olur,adın ne?
Seo:Kim Seo senin ne?
X:Yeonjun soyadımı söylemeye gerek duymuyorum
Seo:Peki şey ya birşey sorcaktım.
YJ:Tabi sor.
Seo:Burda yeniyimde teknoloji bölümü nerde gösterir misin?
YJ:Aynı bölümdeyiz gel gösteriyim.
Gülümsedim ve Yeonjun'u takip etmeye başladım.Sessiz bir çocuk ve dışarıdan soğuk gözüküyor ama ona şimdiden ısınmaya başladım.
YJ:Gel burası,ztn birazdan ders başlicak yanıma otur.
Seo:Tmm
Tam o sırada hoca geldi.Ders başladı fln filan.Ders bittiğinde yanıma bir kız geldi.
YN:Slm ben Yuna sanırım burda yenisin arkadaş olalım mı?
Seo:Ee olur olalım.
YN:Tmm gel dışarı çıklalım.
Yeonjun'a döndüm.
Seo:Yeonjun ben gidiyorum.
YJ:Tmm sıkıntı yok.
Yuna ile dışarı çıktık ve sohbet etmeye başladık.
YN:Ee Yeonjun ile aranız nasıl??
Seo:Pek birşey yok yani.
YN:He tmm
Seo:Yuna bana biraz Yeonjun'u tanıtır mısın?
YN:Kısacası iyi biri :D Tek bir sıkıntısı var sadece
Seo:Nedir?
YN:Sevdiği kişilere sıcak davranır,mesela sen.Sevmediği kişilere cidden soğuk davranır.
Seo:Hmm anladım.
O sırada zil çaldı ve içeri girdik.Sıraya oturdum.Ders başladı.Birşey farketmiştim.Yeonjun gözünü benden ayırmadan bakıyordu.Rahatsız olmuştum biraz ama fark etmemiş gibi davrandım.
~Yeonjun'dan~
Neden bu kadar güzel olmak zorundasın KİM SEO!Şuana kadar kimseye aşık olmadım ama sen farklısın be kızım..
~Seo'dan~
Ders bitişi tuvalete gitmek için sınıftan çıktım.Tam o sırada biri beni duvara sıkıştırdı.
Seo:Napıyon lan!!
X:Hiç sen?
Seo:Mal mısın ya
X:Bilmem
Seo:Sen kimsin?
X:...
Lara'nın yazdığı part 2.bölümde olcak.Takipte kalın seviliyorsunuz bb <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hyunjin İle Hayal Et~Platonik Zorba~ -1.Bölüm-
FanfictionArk ile yazdık. Arkadaşımın hesap adı; ~LÂRAM~ Onuda takip ederseniz seviniriz <3