Tanıtım

1.3K 19 0
                                    



Hikayeme Hoş Geldiniz Canım Fandom 🌸
Namütenahi kitabım beklediğimden çok daha fazla ilgi gördüğü için yeni bir şeyler yazmak istedim Yeni yazacağım şey "Enkay Silbaştan" umarım bu da beklemediğim ilgiyi görür 😋 bu sefer biraz daha farklı olmasını istiyorum okuduğum hikayelerde +18 içeriklerin beğenilip daha çekici geldiğini düşündüğüm için +18 içerikli bir şeyler olabilir şimdiden rahatsız olabilecekler varsa bunu göz önüne alarak başlasın lütfen 😅
Ender ve kayanın arasında dizide geçen her şey burada da var ve enderin londradan dönmesi ile hikaye başlayacak şahika hikayemizde var ve o da londrada yaşamaya başlamıştır .Yiğit Ve Erim Londrada Okuyorlardır yıldızın çağatay ile mutlu ve huzur dolu bir evliliği vardır bir de halitcan artık abi olmuş defne adında minik bir kızları olmuştur lila da amerikada dayısının yanında okuluna devam ederken yiğit ile görüşmelerine devam ediyorlardır hasanali beyin vefatından sonra feride hanımda izmire taşınmıştır asuman hanımın bir ayağı sürekli bursada bir ayağıda hep yıldızdadır 😅 zehra ve caner aradıkları mutluluğu birbirlerinde bulmuşlar tekrar şans vererek birbirlerine bu ilişkilerini sürdürme kararı almışlardır caner ve emir bir lokanta işletiyorlardır birlikte gayet iyi gidiyordur işleri caner ve zehra küçük ve şirin bir ev bulup orada yaşamaya başlamışlardır hasanalinin ölümü çağatayı derinden etkilediği için uzun süre işlerle ilgilenemeyip maddi açıdan düştükleri için bir ortak bulmak zorunda kalmışlardır ve Cemiyetin gözde erkeği Doğan Yıldırım şirkete ortak olmuştur çağatayların çok yakınına taşınmışlardır ender ne kadar uzak durup muhattap olmamaya çalışsa da adamın endere olan ilgisi görmezden gelinebilecek derecede değildir .

EnKay  Sil Baştan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin