13.

281 28 23
                                    

Tekrar merhaba aşklar. En heyecanlı olduğum bölümlerden birini yazıyorum çünkü asıl olaylar başlıyor. Hadi bakalım.

*Şimdiki zaman*
Y/n'nin ağzından

Spor festivalinin üzerinden epey zaman geçmişti. Hatta yakında Keigo'nun ajansına girecektim. Böylece şuçla daha da yüzyüze olacaktım.

Shouta yine konuşmaya başlamıştı.

Shouta: Yakında öğrencilerim ile pussycats lerin yardımıyla eğitim kampı yapacağız. Sen de geliyorsun.

Normalde çok söylenirdim ama Shoto ile eskisi gibi abla kardeş olmak istiyordum. Bu yüzden ikiletmeden kabul ettim.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Eğitim kampı günü gelmişti. Evden çıktık ve kamp yerine gittik. Hem 1-A hem 1-B sınıfı oradaydı.

Aşklar olayları hızlı geçeceğim çünkü burada önemli şeyler olmuyor.

Çocuklar eğitim görmüştü. Ben ve Shouta ise onları değerlendirmiştik.

Akşam olduğunda oyun oynamaya karar verdiler. Sırayla birbirlerini korkutacaklardı. Oyun başlamıştı ve normal bir şekilde ilerliyordu ta ki.

Oyunun ortasında ormandan çıkan birkaç yaralı ve baygın öğrenci gördük. Ormana bir gaz yayılıyordu. Shouta ile bakıştık. O sırada birkaç villain buraya doğru geldi. Shouta bana bağırdı.

Shouta: BEN BURADAKİLERİ ALIRIM. SEN ORMANDAKİ ÇOCUKLARA YARDIM ET VE SINIFA GÖTÜR.

Onaylayarak kafamı salladım ve ormana doğru koştum. Baygın birkaç öğrenciyi de alarak sınıfa doğru üçüncü ellerimle gittim.

O sırada sınıfın içinde Shouta ile karşılaştım. Ben baygın öğrencileri bırakırken o sınıftan çıktı. Ondan biraz sonra da ben çıktım.

Shouta'nın karşında bir villain olduğunu gördüm. İlk başta yüzünü görmemiştim ama mavi alevler çıkardığını görebiliyordum.

Arkasından villain e saldıracakken arkasını döndü ve beni gördü. Ben de onu gördüm. BU DABİ'YDİ. DABİ.

Hayır hayır Dabi olamazdı. Dabi değildir, değil mi?

O da bana şokla bakıyordu. Sonrasında bu şok yerini sinir gibi bir bakışla çevirirken Shouta ona ipleriyle saldırdı. İpleriyle saldırdığı anda Dabi ermişti.

Ben... Ben hiçbir şey yapamamıştım. Shouta yanıma geldi.

Shouta: Sana bir şey yaptı mı? Bir anda dondun kaldın.

Y/n: O.. O öldü mü?

Shouta: Hayır zannetmiyorum. Büyük ihtimalle insan kopyalama özgünlüğü olan biri sayesinde.

Ona garip garip baktım.

Shouta: Hadi diğerlerine de yardım edelim.

Shouta bunu der demez beynimin içinde bir ses yankılandı.

" Villainlerin amacı Kacchan adlı öğrenciyi yakalamak"

Hemen Shouta'ya baktım. Midoriya'nın, Bakugou'ya böyle seslendiğini biliyordum.

Bunun üzerine ikiye ayrılıp çocukları aramaya başladık.

Ormanın çoğu kısmını dolaşmıştım ama önüme sürekli yaralı öğrenciler çıktığı için onları bırakıp baştan başlıyordum.

Bir ses duydum ve sese doğru ilerledim. Sesin olduğu yere gittiğimde Shigaraki dört parmağıyla Bakugou'nun boynunu tutuyordu ve bir portaldan geçmek üzerelerdi. Böylece duramazdım. Ayrıca Dabi de beni izliyordu.

dabi x reader (enemys to lovers)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin