the third part ( mabye de laatste deel ook )
hoi leuk dat je deel 3 leest van The Loyal Expedition ! ik zal het even duidelijk maken ik was eerst het tweelingzus van luke hemmings maar dacht klopte niet vanwege andere dna resultaat blijkt het dat ik het zusje van michael. ben te zijn dus moest naar michael toen verhuizen en heb daar nu een leuk plekje ik heb ondertussen een kindje gehad genaamt anouk ze is nu ongeveer 13 jaar oud en woont bij haar oom en tante michael en crystal
In de avond gingen ze ergens eten en nog rondje stad. Het meisje ging rond 22:04 richting het station lopen met hem ze moest nog even snel naar de toilet voor dat ze richting haar trein ging.
We zagen onze trein bijna weg gaan dus sprinten wij der zo snel mogelijk er naar toe we haalde het net op tijd, hij vroeg of zei zijn vriendin wilde zijn en ze zei ja en gaf hem een knuffel.Ze kwam rond 22:53 aan op haar station thuis en Appte hem ik ben thuis hoor met een x en een hartje.
Hij zei mooi ik ben ook thuis en ik ga gelijk slapen want drukke werk dag aan de boeg zei hij met een lachje, ze snappen nog even door tot een uur of 12/01 in de nacht.
Ze werd wakker en keek nog even op der telefoon of hij haar een appje gestuurd had, zo te zien van nog niet dus stuur ik zelf een appje met "goeiemorgen lieve schat heb je lekker geslapen?. Zei ik met een paar uurtjes kreeg ik een appje van hem dat hij ook lekker geslapen had.
ik appte dat ik richting mijn werk ging en zei dat ik der was en na werk appte dat ik richting huis ga. ik parkeerde mijn auto voor het huis en liep naar binnen en sloot de deur achter mij dicht en op slot. ze misten haar grootste liefde en en boekte gelijk de eerste en de beste vlucht naar australië.
JE LEEST
The LoyalExpedition !
Fanfictionthe third part ( mabye de laatste deel ook ) hoi leuk dat je deel 3 leest van The Loyal Expedition ! ik zal het even duidelijk maken ik was eerst het tweelingzus van luke hemmings maar dacht klopte niet vanwege andere dna resultaat blijkt het dat i...