Epilogue

5K 206 492
                                    

נ.מ דניאל:

"וואו, הנוף מדהים." דילן אמר בהתלהבות כשהביט למטה, "אתה לא חושב?" טיילנו הפעם על הרי סנטה מוניקה, דילן סיפר שהוא ואביו תכננו לטפס על כל ההרים בקליפורניה אבל עדיין לא סיימנו. אני ודילן נסיים את מה שהם התחילו.

"כן, הוא מדהים." הסתכלתי על דילן, אהבתי לראות אותו ככה, זוהר, נלהב. זה כאילו שכל מה שדילן היה צריך לעשות זה לחזור לתחביב הישן שלו שכל כך אהב. זו התשוקה שלו.

בזמן המנוחה על פסגת ההר, דילן הכין לנו תה באמצעות הפינג'אן שלו. שתינו תה חם, יושבים ביחד ובוהים בנוף, יחד עם שאר המטיילים שהיו במקום. לצערי אנחנו ממש לא לבד בשביל שנוריד עוד משימה מהצ'ק ליסט. שזה להזדיין על כל הר שנטפס עליו.

"קר לך?" דילן שאל, מעביר את ידו על גבי בזמן שמשב רוח קרירה עברה בדיוק.

"לא, הקפוצ'ון שלך מחמם אותי." חייכתי והוא צחק, "איך אתה מת עליו."

הוא לא מבין שאני מת עליו ולא על הקפוצ'ון? זה בגלל שהוא שלך, אידיוט יפה שלי.

"ואני מת על זה." הוא טפח עם ידו על הישבן שלי ומחץ אותו.

פערתי את עיניי כשהבטתי במטיילים האחרים, למזלנו אף אחד לא שם לב למישושים של דילן, החבר החרמן שלי. רגע, אז אולי אם נעשה את זה עכשיו, אף אחד בכלל לא יסתכל?

"מה עם ג'וני? איך הוא מבלה את החופשה שלו?" דילן שאל כאילו שג'וני דיבר איתי ולא איתו. הם בכל זאת החברים הכי טובים ואני אחיו הקטן, אני חושב שדילן אמור לדעת לפניי דברים כאלה. מאז שג'וני וקייל נפרדו, זה הפך להיות מדכא להיות לידו. ג'וני כנראה ממש אהב את הילד כי בחיים לא ראיתי אותו מדוכא ככה שלא בגלל קייל. הם אפילו תכננו את כל החופשה שלהם וסגרו הכל. זה באמת מבאס, הם היו זוג כל כך יפה. כמעט כמונו.

"לבד." עניתי בהתחכמות לבסוף, כדי שהאווירה לא תהרס. "אני צריך להשתין." הכרזתי וקמתי מהאדמה.

"לבוא איתך?" דילן שאל בתהייה.

"לא, אני לא בחורה. חוץ מזה גם ככה אין פה פרטיות אז תשאר כאן. נזדיין במלון."

"רומנטי." דילן אמר מגלגל עיניים. הוא עדיין לא אוהב שאני מדבר ככה, אבל זין. אל תדאגו, הוא עדיין מקבל את הרומנטיקה היומית שלו, הרי הוא לא יכול בלעדיה.

הלכתי אל מאחורי אחד השיחים על מנת לחפש פרטיות זעירה כלשהי למרות שפסגת ההר הייתה מלאה במבקרים, כנראה בגלל שזה חופשת הקיץ. עשיתי את צרכיי כאשר ילד מנוזל בהה בי, תתעסק בעניינים שלך ילד, וחזרתי אל האיזור ההומה.

"דניאל?" ראיתי מול עיניי מישהו שלא ציפיתי לראות כאן, על פסגת הר סנטה מוניקה, או בכלל.

"ג'יידן?"

הוא חיבק אותי מיד ועמדתי קפוא ומבולבל לכמה רגעים עד שחיבקתי אותו חזרה והחיוך שב אליי. לא כעסתי עליו, ידעתי שיש לו סיבות משלו להעלם, רק התאכזבתי. אבל אני ממש שמח לראות אותו עכשיו.

One Kiss (boyxboy)Where stories live. Discover now