Hapi syt me veshtirsi,dhe po shikonte rreth e rrotull. I erdhen ne mendje cdo kujtim i 2 diteve te fundit. Degjoi telefonin e saj te binte,e mori dhe pa qe ishte numer i paregjistruar. E hapi dhe pasi foli e mbylli. Shfryu e lodhur,fshiu lotet,dhe u ngrit me kujdes,hoqi sorumin nga krahu dhe u fut tek garderoba. Veshi nje hoodie te trashe te zi,nje pal ztrece te zeza,atlete sportive dhe xhupin siper. Mori telefonin me vete dhe doli nga dhoma. Ishte mesnate dhe asnje nuk ishte neper kembe. Shkoi tek dhoma e vogel ku ndodhej Kieran dhe po e shikonte me kujdes,e puthi ne buze,e me pas doli jashte. Shkoi tek dhoma Alayna dhe pa qe ajo po flinte me Roan. Ju afrua pa zhurm dhe e preku leht tek shpatulla.
Aaa-u tremb ajo dhe Roan u ngrit duke i drejtuar pistoleten Rayla.
Jam une-tha Rayla dhe Roan shfryu
Je mire Ray?-e pyeti ai-cfare kerkon zgjuar tani?-e pyeti perseri ai,i lodhur. Kishin 2 dite qe vetem kerkonin dhe ishin te lodhur dhe pa gjume.
Dua pak Alayna-tha Rayla dhe Alayna u cua.
Une po fle dhe pak-tha Roan dhe u kthye ne anen tjeter-neser do te kemi me shume pune-tha perseri aj dhe mbylli syt. Shkoi tek garderoba e Alayna,i nxori nje bluze,nje pal xhinse dhe xhup.
Vishu-i tha Rayla dhe ajo filloi te vishej,veshi dhe atletet dhe ndoqi nga pas Rayla. Dolen jashte me kujdes dhe Rayla hipi ne nja nga makinat qe ndosheshin ne garazh.
Rayla cfare po ndodh?-e pyeti Alayna-perse morem makinen e Kieran?-e pyeti perseri ajo e shqetesuar por Rayla nuk po pergjigjej. Ndezi makinen dhe i dha gaz deri nfund. Hapi porten me telekomanden qe Kieran e mbante gjithemon ne makine dhe doli me nxitim nga shtepia. Po i jepte makines me nje shpejtesi te madhe sa qe alayna po i perzihej.
Ngadalesoo Rayla-i tha Alayna por nuk mori asnje pergjigje,vetem lot dhe shpejtesi-CFARE DREQIN PO NDODH FOLLLL-bertiti Alayna dhe Rayla frenoi gozhde,duke bere qe koka e Alayna te perplasej me kroskotin.
E di ku jan femijet e mi-i tha Rayla
Cfare thua?? Pse nuk i the Roan-i tha Alayna
Sepse nuk mundem ALAYNAA-i yha Rayla dhe Alayna filloi te tundte koken-me duan mua,te duan ty-i tha Rayla dhe Alayna filloi te qante.
Joo jooo-tha ajo duke qare
Nqs nuk shkojme brenda ores 5 te mengjesit-tha Rayla dhe filloi te qante-Davina do te vdes-tha Rayla dhe filloi te qante duke perplasur ballin tek timoni makines
Rayla-i tha Alayna
E di,e di dhe nuk te kerkoj asgje. E ke ti ne dore nqs do te vish,nuk te detyroj. Ama une do te shkoj,jan femijet e mi nuk mundem-i tha Rayla duke qar-nuk mund ti varros para meje-i tha dhe hapi dritaren duke ber qe nje ajer i fresket te futej brenda ne makine.
Kam frike-tha Alayna duke qar dhe duke pare ne fytyre Rayla
Mendon se une nuk kam?-ja ktheu Rayla-por nuk po pyes me per veten,e vetmja gje qe dua eshte qe femijet te jen mire-i tha Rayla duke ndezur makinen dhe Alayna mbylli syte duke qar perseri e me shume.
Jemi duke shkuar drejt vdekjes e di,po na pret krahe hapur e di,ne ferr ose ne parajse nuk e di ku do te shkojme,por te pakten do tia vlej,do shpetojm tre engjej te pafajshem te cilet u perfshin pa dashur ne kete mesele te dhier tonen-tha Alayna dhe Rayla e pa ne sy
Mjafton qe ata te jen mire-i tha Rayla dhe nisi makinen.Flashback
Hapi syt dhe ndieu zilen e telefonit te saj. Pa qe nje numer i panjohur ishte duke e telefonuar. E hapi dhe nje ze teper i urryer per te du degjua.
"Rayla ime bukur,shpresoj qe te jesh mire dhe kjo telefonat te te gjej mire. Ahhh burri yt dmth nqs quhet i till per momentin duhet te jete duke bere nje gjume te thelle,mbase eshte edhe mes dy boteve,midis bites te se gjalleve dhe te vdekurve. Shpresoj te anoj nga kjo e dyte. Ne oren 05:30 ju dua ne kete adrese "XXXX" ,ty dhe Alayna dhe nqs do ta shikosh gjalle princeshen tende,ben mire te vish ne kohe dhe te dyja sebashku. Shihemi pas disa oresh shpirt."
Beri ti fliste por kuptoi qe zeri ishte i regjistruar pasi filloi te perseritej perseri po e njejta gje. Filloi te qante,fshiu lotet,hoqi sorumin dhe me pas u ngrit,e lodhur nga kjo gje. Tashm nuk po i interesonte me vetja,pervec femijve te saj. Do ti shpetonte femijet e saj pavarsosht cmimit qe do i duhej te paguante.
End of flashback
Arriten tek vendi i then dhe pan qe shume roje ndodheshin aty. Ishte nje vil e madhe e zeze,ne mes te nje pylli te madh,me peme tr larta te cilat e mbulonin shtepine. U afrua te rojet dhe ata hapen menjehere porten e madhe qe makina te futej. Uli doren poshte timonit dhe mori nje thike te vogel qe Kieran e mbante gjithemone aty,dhe e futi tek recipatat. Pa qe para saj ndodhej ai me nje buzeqeshje djallezore ne fytyre dhe Rayla ndaloi makinen para kembeve te tij. 2 roje hapen dyert e vajzave dhe ato dolen nga makina.
Mireseerdhe-i tha ai djallezisht duke i dale perballe dhe disa hapa pas tij ndodhej Emanueli i cili po shikonte me nje shikim pervers,zhveshes,dhe te lige Alayna nga koka tek kembet.
Ejani-tha ai duke ikur para
Erik dua femijet-i tha Rayla dhe ai ngriti njerin cep te buzes
I do ëëëë-i tha shqip ai-edhe une te doja ty,ama ti u largove-i tha ai
Nuk eshte e njejta gje Erikk-i bertiti Rayla-me co tek femijet-i tha ajo perseri me zerin e lart dhe shqip.
Ahuu a jeni tu fillu me drama ju?-i tha Emanueli dhe ju afrua afer Alayna e cila po dridhej. I vendosi doren ne shpatull dhe filloi ti pershkruante tere krahun lehte. Ja kapi doren me force dhe e terhoqi brenda.
ME LESHOOO-bertiti duke qare ajo
Ejejejejjjj leree atee-i tha Rayla duke vrapuar per tek ajo por Erik e zuri per beli dhe po e shtrengonte forte.-ME LESHOO ME LESHOO-bertiste shqip ajo por ai e hodhi ne sup dhe u fut brenda duke degjuar ate teksa bertiste dhe cirrej qe ai ta leshonte.Cfale te Dian-e pyeti Davina
Mami-tha ai dhe shkoi me vrap tek dera dhe filloi ti binte me duar-MAA,O MAAA ME NXIL ÇE TETU-bertiste duke qar dhe Davina me Zion filluan te benin te njejten gjeErik me co tek femijet-I lutej Rayla po ai spo e degjonte. Po kalonin ne korridor kur degjoi femijet e saj qe bertisnin. Zemra ju drodh,u gezua qe ata ishin mire. Filloi te levizte me shume dhe me grusht e goditi ne brinje Erikun. Renkoi nga dhimbja dhe e leshoi ne shesh Rayla. Vrapoi per tek dera e femijve,dhe u mundua ta hapte.
Jeta ime,shpirt jam ktu mos kini frik-i tha ajo dhe po nxitonte ta hapte deren
Ti kurvv-i tha erik duke u ngritur dhe shkoi e zuri per floku nga mbrapa,dhe e goditi me shpulle duke bere qe ajo te rrezohej poshte. -u solla mire me ty por ty ste mjafton,besoj se te duhet dikush te te sjell ne vete-i tha Erik duke i hipur siper dhe duke hequr rripin e tij,gje e cila shkaktoi frik te Rayla
Jo,jo ,jo mos bej gje-i tha ajo ne lutje por ai qeshi dhe beri ne dysh rripin.
Ohh e dashur seshte ajo qe mendon ti,ka koh per at,pas martese do te bej ate qe mendon ti-i tha ai dhe e gjuajti me shpulle perseri e perseri derisa asaj i doli gjak nga hunda dhe buza.-shpresoj te zesh mend e dashur grua qe burrit si behet fjala dysh-i tha afer veshit dhe filloi ti gjuante me rrip,me sa fuqi qe kishte.Rayla dhe Alayna nuk jan ne shtepi-tha i alarmuar Roan duke u futur ne dhomen e kieran i cili ishte zgjuar ne mengjes
Cfare thua?-pyeti Kieran duke u ngritur me kujdes
As makina jote nuk ndodhet ne garazh-i tha Roan perseri
DREQQQQ-bertiti Kieran dhe u ngrit u vesh me nxitim-NDIQNI GJURMUESIN E MAKINES TIME MENJEHERE,FILLONI TA GJURMONI,TANII-bertiti ai dhe nxitoi per ne zyren e tij. Ishte i lodhur,plaga i dhembte,shpirti i digjte per femijet,tashm edhe per vajzen qe ai dashuronte,nuk mund ti humbiste ata,nuk mundte te jetonte jeten pa ta. Ajo ishte drita e tij,dielli i tij,hena e tij,pulebardha e tij ne ate det te zymte,fari i tij i cili i tregonte rrugen ne ate erresir te poshter te asaj bote. Nuk do te lejonte te humbiste familjen e vetme te tij. Sdo ta lejonte,asnjehere ne bote.
ESTÁS LEYENDO
Prekjet E Tua Nen Driten E Henes
AcciónNuk eshte e vertet apo jo?-e pyeta duke qare me denes Me vjen keq por eshte-mu pergjigj me koken ulur Pse psee dreqi ta haj nuk me the por vazhdove te merreshe me keto pune te felliqura-ja ktheva duke e goditur ne kraharorin e tij Nuk mundesha te...