-Óóó, hogy miért kellet feltalálni az ébresztő órát!!!-morgolódtam magamban miközben próbáltam szépen és nőiesen kinyomni az ébresztőt ami hát persze hogy nem sikerült mivel a drága telefon úgy döntött, hogy ő már nem szeretné tovább tölteni az aksiját ezért fogta magát és leesett a szekrényemről majd a töltőm is ki esett a konektorból.
-Na ezért gyűlölöm a hétfő reggeleket-mondtam majd ki keltem a pihe puha ágyikómból és kimentem a fürdőbe hogy a reggeli rutinom kezdetét vehesse. Mikor be értem bele néztem a tükörbe és hát nem arra számítottam hogy a hajam olyan szinten lesz kócos hogy úgy fog kinézni mint egy madár fészek. Sóhajtottam egyett és próbáltam ki fésülködni kisebb nagyobb sikerrel. Mire kész lettem testvérem is hajlandó volt kikelni az ágyból majd be jött hozzám készülődni.
-Ohayo Nee-chan!-köszönt és oda lépett hozzám
-Ohayo Langa-köszöntem neki én is és folytattam a készülődést.
-Te rajtad miért az én felsőm van?-kérdezte egy kis dühvel a hangjában mégis tudtam hogy ehez a kijelentéshez egy jó ízű mosoly is tartozik.
-Lusta voltam ki keresni a sajátomat-mondtam majd mikor végeztem a fogmosással, arcot mostam majd nemes egyszerűséggel fogtam majd miközben ki mentem be csaptam az ajtót. Miután távoztam be mentem a szobámba és felöltöztem. Felvettem egy csíkos hosszú ujjút plusz még rá vettem egy Baji-s rövid újjút és felvettem még egy fekete farmer nadrágot. Mikor kész lettem le mentem anyukámhoz hogy megtöltsem-amár amúgy is korgó- gyomromat valami gyors reggelivel.
-Ohayooo- köszöntem majd adtam egy puszit édesanyám arcára miközben készítette a reggelit.
-Ohayo Akina-mondta mialatt a kezembe nyomta a frissen el készített rántotát.-Langa hol van?
-Még fent készülődik.
-Oké. Tudnál szólni neki hogy siessen? Már egy 5 perce indulnotok kellet volna!-mondta majd egy puszit nyomott homlokomra-Én mentem dolgozni!! Sziasztok szép napot a suliba!!!-szólt majd kiépett az ajtón.
-LANGA HALADJ VAGY ELKÉSÜNK A SULIBÓL!!!!!-Kiáltottam fel neki majd észre vettem hogy ő már az ajtóban ácsorog és vár rám-Te mikor kerültél oda?-Kérdeztem majd mellééptem és felvettem a cipőm hogy végre valahára elindulhassunk.
-Úgy egy 5 perce-Adott választ a kérdésemre-Indulhatunk?-Kéredzte mikor látta hogy én is készen állok.
-Igen!-Mondtam majd elindultunk. Az úton nem beszéltünk sokat míg oda nem értünk Rekihez és... Na várj ő meg ki?
-LANGAAAAAAAAA!!!!! AKINA-CHAANNNNNNNN!!!!!-Kiáltozott nekünk mint egy fél örült hogy észre vegyük őket. És ha jól láttam szegény új fiúcskánkat fel is pofozta véletlenül.
-MIYAAAAAAA UGYE JÓL VAGY???!!!-kérdezte a fél őrült aggodalommal a hangjában.
-Igen csak ne üvölts vagy megsüketülök!-szólt rá az új fiú akit ezek szerint Miyának hívnak.
-Sziasztok-köszönt Langa is mire megbökött hogy köszönjek én is.
-O-ohayo...-köszöntem halkan mivel én még túl fáradt voltam ehez. Na meg új emberek között elégé félős vagyok.
-Sziasztok-szólalt meg Miya is majd folytatta a mondandóját.
-Miya Chinen vagyok 14 éves imádok deszkázni és jaa szerintem ennyi.
-Szia én Langa Hasegawa vagyok ez a törpe melletem pedig Akina Hasegawa. Én 17 éves vagyok én is imádok deszkázni és hát meleg vagyok.-Mondta mire én jól tarkón csaptam.
-NEM-VAGYOK-TÖRPE!!!!!-mondtam neki szótagolva míg ő a fájó pontot keszte simogatni Reki pedig röhögö görcsöt kapva fetrengett a földön szó szerint Miya pedig csak megmosolyogta ezt a kijelentésem.
-Akina nem akarsz bemutatkozni?-kérdezre Reki mikor már lenyugodtam.
-Mi he ja de.-mondtam majd folytattam- Akina Hasegawa vagyok amit ugye bár már tudsz. NEM VAGYOK ALACSONY!-néztem Langára aki még mindig a tarkóját simogatta.-13 éves deszkázni nem tudok helyette táncolok és röplabdázom horoszkópom pedig az oroszlán.
-Amúúúgyy nem kéne már indulni? Az eslő órára nem biztos de a másodikra még betudunk érni.-mondta Reki aki szált is fel a deszkájára de Langa rá szólt.
-Rekii nincs nállam a deszkám és nee-chan se tud deszkázni. Úgy hogy most ne menjünk már deszkával.-mondta és a szomorú Rekire nézett.
-Jó-mondta Reki csalódottan.
-Na de induljunk.-szólt Miya és neki kezdtünk rövid mégis hosszú utunknak. Reki folyamatosan csak beszélt ami hát eléggé idegesítő volt. Miya a nintendóján játszott Langa pedig figyelmesen hallgatott Rekire jó magam pedig zenét hallgattam. Mikor már vége fele járt a "Rät" című dal Langa szólt higy ide értünk.
-Na nekünk most külön válnak útjaink.-mondta Reki aki épp indult befele.-MAJD SULI UTÁN TALÁLKOZUNK!!!!-kiáltott oda nekünk.
-Szia nee-chan, Szia Miya legyen szép napotok!-mondta Langa és ő is elindult.
-Te Akina!
-Igen?-válaszoltam Miyának.
-Meg tudnád mutatni a 2 C osztályt?-kérdezte.
-Ühümm. Ja és osztály társakeszünk!!-mondtam és elindultunk befele.
-Az jóó!-válaszolt és jött utánam.
************************************** Na hát ide is el érkeztünk lul<33
Remélem tetszett a rész^^
Na de most mán megyek csicsikálni^=^
BYE BYEEE
További szép napot/reggelt/estét lul <33
**************************************
YOU ARE READING
Jó lesz ez így?
FanfictionNa hát ide mit köll írni lul Tehát ez az első könyvem srry ha valamit elceszek :(