8.bölüm

1.3K 109 116
                                    

Ben Garaa'yı Neji ile shiplemek istiyorum açıkçası ama fikrinizi almak isterim.

Smut

Kendini Sasuke'nin kollarına bırakan Naruto onun bu yavaş hareketlerinden sıkılmaya başlamıştı. Neden direk gevşetip içine girmiyor bu çocuk diye düşünüp duruyordu.

Naruto: Sasuke neden hala başlamadın?

Naruto'nun sorusunu görmezden gelen Sasuke dudaklarını Naruto'nun boynundan ayırmıştı.

Sasuke: Sadece bu gecenin her anını aklıma kazıyorum Naruto, bir daha elime geçmeyebilir böyle bir fırsat.

Salak diye içinden geçiren Naruto işleri kendi hızlandırmaya karar verip parmağını zaten ıslak olan deliğine götürmüştü. Buna karşılık memnuniyetsiz bir ifade takılan Sasuke ise Naruto'nun ellerini bıraktığına pişman olup tekrardan yukarı da toplamıştı.

Sasuke: Madem benimle sex yapıcaksın bana uy Naruto, feromonlarını ve seni her zerrene kadar hissetmek istiyorum.

Sasuke'nin sözleri sebebi ile kızaran Naruto suratını yana doğru çevirmişti buna karşılık Sasuke ise hızlıca onun dudaklarına yapışırken iki parmağını Naruto'nun içine yollamıştı. Fazlasıyla ıslak olması işini iyice kolaylaştırırken, boşta kalan eli ile Naruto'nun göğüs ucunu sıkmaya başlamıştı.

Sasuke'nin sıcak dokunuşları sebebi ile kendini hafiften salan Naruto ilk defa sex yapıyormuş gibi hissetmişti. Bu eller ona sadece sex arzusuyla dokunulmasından farklı hissettiriyordu ama fazlasıylada hoşuna gitmişti.

Yeterince Naruto'nun deliğinin genişlediğini düşünen Sasuke onun üzerinden kalkmış ve çekmeceye yönelmişti. Buna karşılık Naruto ise üzerinde hissettiği boşluk ile bocalamıştı.
Az önce kendini hem çok güvende hissedip zevke gelirken şimdi düştüğü boşluk ile gözlerini Sasuke'nin üzerine dikmişti.

Naruto: birden bireye nereye gidiyorsun dattebayo!

Sasuke: Sadece gerekli bir şeyi almaya.

Diyip çekmeceden çıkardığı prezervatifi aletine geçirmiş ve Naruto'nun yanına gelmişti. Naruto'yu yüzü ona dönücek şekilde kucağına alırken, aleti onun kalçasına sürtücek şekilde yerleştirmişti onu.

Yavaş hareketler ile aletini Naruto'nun kalçasına sürten Sasuke artık onun feromonlarını tutmayı bıraktığını aldığı koku ile anlamıştı.

Naruto: Sasuke istediğini aldın işte artık içime gir.

Alıştırmadan hızlıca Naruto'nun içine giren Sasuke ile ortaya büyük bir inleme çıkmıştı. Naruto'nun sırtını yatakla buluşturan Sasuke, Naruto'yu belinden tutarak hızlıca gelgitlere başlamıştı. Buna karşılık Naruto ise ellerini Sasuke'nin boynuna dolamıştı.

Naruto: ahh~ Sasu-ke yavaşla

Sasuke: acele etmemi isteyen sendin Naruto.

Sözün bittiği yerde daha da hızlanan Sasuke dudaklarını Naruto'nun boynunda gezdiriyordu. Sabah onun boynunda bıraktığı izlere bakmanın hayalini kuran Sasuke, karşısında ki oğlanın onun en büyük zafı olduğununun kanısına varmıştı.

Naruto: ah~~ mm~~ Sasu- ahh~~

Sarışın oğlanın boynundan ayrılan Sasuke önünde ki manzara ile daha ne kadar azabileceğini merak ediyordu. Aletini hareket ettirerek farklı bölgelere çarpan Sasuke, Naruto'nun daha sesli inleyişiyle zevk noktasını bulduğunu anlamıştı.

Naruto: Sasuke ahh~~ hızlan daha hızlı

Sasuke: Hızlanayım mı yavaşlayayım mı artık bir karar mı versen?

Bu Omega Bir Değişik!? /Sasunaru\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin