allahin izniyle bu sacma fice basliyoeum allah iznin var di mi
sabah ezanin sesiyle uyandim, abdestimi aldim ve namazimi kildim ve tekrar uyudum. alarmin sesiyle (ilahi remix) uyandim ve allahima sukrettim. ruyamda zebanilerle vs atiyordum ve iman gucuyle yendim. bugun gunlerden ne olduguna baktim bir de ne goreyim en mubarek gun olan cuma gunu. saate baktigimda ogle saatine daha vardi o yuzden kuran okudum.
cuma saati yaklasiyordu ve cubbemi giyip kosa kosa camiye gittim. camiye sag ayakla giris yaparak ayakkabilarimi cikardim umarim calinmaz helal pabuclarim. cikardim ve arkama donmemle pabuclarim yok olmustu. eyvah dizci yoongi burda diye dusundum ve abdest terliklerini giyip yoongiyi kovaladim.
pabuclarimi kurtaramadan camiye geri donuyordum. pabuclarim sana haram olsun ey dizci yoongi. yuce rabbim bu gunahkari sana emanet ediyorum.
camiye donerken abdest alan muezzin jini gordum ve allahin selamini vermek icin yanina gittim.
"selamun aleykum ey mumin kardesim ogle vakitlerin iyidir insaallah."
"oo aleykum selam imam beycigim iyidir allah (c.c)ye sukurler olsun seninkiler nasildir"
"ya camiye gelirken muthis bir mutlulugum vardi lakin pabuclarimi calan bir gunahkar sebebiyle keyfim kacik durumdadir."
"ay aman imam beycigim allah (c.c) onu nasil bildiyse oyle yapsin insaallah!"
"amin insaallah"
"vakit kactir ki"
"vakit gelmistir muezzin beycigim buyrun camiye girelim cenabi allah izniyle insaallah."
butun mumin kardeslerimle toplastik cennetin aralik o guzel kapisindan girmek suretiyle gerceklestirdigimiz bu cuma namazini allahin izniyle kildik masaallah.
BI ANDA SILAH SESLERI GELMESIYLE NEREYE KACICAGIMIZI SASIRMISTIK YUCE RABBIM SEN BIZI KORU DIYEREK DUA EDIYORDUK MUMIN KARDESLERIMLE!!
silah sesleri kesildiginde hepimiz can havliyle camiden kendimizi disari attik fakat ortada hicbir pabuc yoktu. hepsi calinmis allahin cezasi dizci yoongi!
herkesi evine gonderirken bi an da patlama sesiyle ALLAHU EKBER diyerek bagirdik. ALLAHIM SEN BIZI KORU YARABBIM diyorduk. cami de cocuk var mi diye baktigimda gulerek avanak avanak kosturan bir velet gordum. bu kafayi mi yemisti hemen yanina gittim lakin hala kahkaha atarak kosuyordu. o sirada adini sordum guclukle.
"HEY VELET ADIN NEDIR"
"jimiiaaggnn"
"COCUGUM ANLAMIYORUM DUZGUN SOYLESENE"
"JIMIN AMCACIM JIMIN"
"AMCA MI 24 YASINDAYIM BEN HAY ALLAHIM YARABBIM"
o sirada bir patlama sesi duyup arkalarina donmuslerdi ve elinde silahla arkasinda alevler cikan adama bakiyorlardi...
allahin izniyle yazdim bolumu insaallah begenirsiniz🌹🌹📿
ŞİMDİ OKUDUĞUN
camide filizlenen ask | taekook
Fanfictionimam taehyung mafya jungkooka asik oluyor🌹🫶📿💞😘😍