Bir varmış bir yokmuş yılın birinde bir çoçuk doğmuş, Bu çocuk o bahsi geçen çocukmuş. Annesinin doğum sırasında ölümünden sonra, Adolf Hitler'in kanını taşıyan son çocuk...
Ama bu çocuğun bir sorunu vardı, g*tün de çubukla doğmuştu ve doktorlar ne yapıcağını şaşırmış haldelerdi, ne yapıtılarsa da g*tünde ki çubuğa bir çare bulamamışlardı. Masum çocuk, g*tünde ki o çubukla yaşamını götürmek zorundaydı; Fakat yıllar sonra, ergenliğe basınca küçük Adolf, sonunda bu duruma ateşli bir çare bulmuştu. Yakın zaman da veronica adlı bir kızla tanışmıştı ve birbirleriyle konuştukça daha da yakınlaştılar. Aradan zaman geçti, yıllar süren arkadaşlıkları'nın sıradan bir günün de adolf sonunda gerçek hislerini veronicaya açmak istedi;
Adolf: tanıdığım en iyi ve bana iyi davran tek insansın veronica, ayrıca çok güzelsin...
Veronica: sen de tanıştığımızdan beri bana çok iyi davranıyorsun, ayrıca çok ta*şaklısın, iligimi çekiyorsun adolf...
Daha önce hiç böyle duygular yaşamamış, kalbi hızla atan a.h (a.h adolf hitlerin kısaltılmışı) veronicaya bakakaldı. Veronica bir anda soyunmaya başladı ve eteğini indirdi. Bir de a.h ne görsün! 30cm y*rrak!
Adolf şaşkındı. Böyle bir y*rrağın eşsiz olduğunu düşündü.
A.h: Bir kız olmamana minnettarım, eğer kestirseydin bu harika y*rrağın boşa gidecekti.
diyip kendini veronicaya yaklaştırırken eliyle 30cm y*rrağı sıvazlamaya başladı. Veronica zevkten inlemelerini durduramadı.
Veronica: aahh~
Veronica da a.h'in donunu indirdi ve onun s*kini sıvazlamaya başladı, ikisinin de zevkten gözleri kapanmıştı.
A.h ona doğru baktı.
A.h: Eğer senin ki uzunsa benimki çifte uzun, önümün boş olmadığı gibi arkam da değil.
Diyerek çubuğu göstermek için arkasını döndü ve "acht" diye inlemeye devam etti. Veronica gördüğü g*tün güzelliğine dayanamadı, a.h'in mükemmel kıvrımları ve basenleri vardı. Veronica çubuğu görmezden gelerek haşmetli s*kini a.h'in içine soktu.
A.h: ACHT~
Veronica dakikalar içinde hızlanmaya başladı.
A.h: Ah~ Naziler aşkına, Veronica Lütfen yavaşla!
Adolf ellerini duvara yapıştırmıştı. Başını eğip "acht" diye inlemesi artık daha net bir biçimde duyuluyordu. Yüzü kıpkırmızı ve terliydi.
A.h: Veronica, Ich... Ich komme...! (ben... Ben b*şalıyorum)
Veronica nerdeyse b*şalmak üzereydi bu yüzden haşmetli s*kini a.h'in güzel g*tünden çıkarmaya çalışıyordu, ama ne kadar zorlasa da çıkaramıyordu ve a.h'in acılı inlemelerine dayanamadı.
Veronica: keşke p*ezervatifim olsaydı -ah!...
Dedi ve a.h'in içine b*şaldı. Kendi d*lüyle iyice kayganlaşan haşmetli s*kini çıkardı, çıkardığı gibi çat diye bir ses duyuldu, bu a.h'in g*tünde ki çubuktu, içine kırılmıştı. Veronica parmaklarını a.h'in güzel g*tüne sokarak çubuğu çıkarttı.
A.h: f*ck~
A.h'in 18 yıllık hayatı boyunca g*tünden çıkarılamayan çubuk şimdi çıkmıştı!
A.h bunun işe yarıyacağını biliyordu, canı biraz acısa da aynı zaman da çok zevk almıştı.
To be continue...?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
son Adolf Hitler (+18 lgbt)
HumorDünya üzerinde adolf hitlerin kanını taşıyan son çocuk o'ydu ve üstelik garip bir hastalığı vardı bu yüzden dışlanılıyordu, ta ki veronica onu fark edene kadar! Not: MİZAH amaçlı yazılmıştır! (lütfen yazılan hiç bir şeyi ciddiye almayınız)