4

278 21 0
                                    

Vineri seară îi prindea pe toți cu câte un bagaj în fața academiei. Terminaseră programul în jur de ora 7 seara și aleseseră să plece de seara ca să fie sâmbătă deja la munte. Aurora era îmbrăcată într-o rochiță roz pal drăguță ce îi venea până la genunchi, deși vara cam trecuse era foarte cald , rochița era mulată pe corp și îi scotea tenul ciocolatiu în evidență. Avea părul lăsat pe spate și era machiată discret. În picioare avea niște sandale lejere albe. Prefera să nu poarte cu toc foarte des pentru că nu se simțea comod.

Quentin nu o mai văzuse demult îmbrăcată așa, uniforma militară era pentru toți la fel. Cel puțin nu o mai văzuse niciodată arătând așa de femeie. Pentru câteva secunde avu impresia că are o ușoară erecție dar își alungă repede gândul, punând asta pe seama a prea multe picioare dezbrăcate după atâta vreme în academie.

Totuși după ce au aflat că trebuie să se îngrămădească toți în același jeep și că era mai comod ca băieții să le țină pe fete, aveau totuși un drum de 2 ore jumate până la cabană. Aurora a sfârșit prin a sta la el în brațe deoarece s-a dovedit că toți erau de fapt  cuplați, de data aceasta erecția lui era acum o adevărată erecție de care era foarte conștient și mai mult ca sigur și ea era conștientă că este ceva care o tot împunge în fund iar faptul că se tot foia nu ajuta deloc.
Mai mult ca sigur se simțea și ea la fel de inconfortabil ca și el, nu voia să creadă despre el alt ceva, voia ca ea să aibă încredere în el ca într-un frate deși în aceste momente numai ca un frate nu se simțea  că este ci și-ar fi dorit să o atingă într-un mod care nu era prea normal când te gândeai la o soră. Pe drum încercă într-una să se gândească la alt ceva în speranța că erecția va dispărea și tot avea grijă să nu se miște și să își țină mâinile cumva să nu o atingă prea mult dar rezultatele nu prea apăreau.

Aurora se simți de-a dreptul ciudat știind că va sta așa aproape de Q, nu o ajuta să știe că e așa aproape de el, că îi va respira tot drumul în ceafă și o va ține în brațe. Când îl văzuse în fața porții fără uniforma militară i-se înmuiaseră picioarele, arăta și mai bine decât arătase vreodată.
Avea un tricou verde ce îi scotea ochii verzi în evidență și îi stătea perfect pe abdomenul și brațele lucrate iar jeanși negri scurți erau parcă lucrați pe coapsele mari bărbătoase. Era ca un zeu blond, superb și ideal cu care orice fată ar fi avut fantezii iar ea se părea că nu era departe. Până la urmă fusese toată viața îndrăgostită de el.
Aproape rămase fără respirație când se așeză în poala lui iar când simți și ceva ce o împunge în fund dă-te să se foiască cumva dar nu făcu decât să simtă și mai tare, roșise probabil de-a dreptul. Era prima dată când simțea un bărbat atât de aproape și mai era si Quentin pe de-a supra. Acest contact după părerea ei atât de intim îi trezi în corp niște reacții care nu le mai simțise vreodată, era ca și cum corpul ei le avea acolo dar nu știuse, se simțea excitată și pentru câteva clipe se întrebă doar cum ar fi fost să simtă acel ceva în ea. Se sperie de faptul a ce putea gândi și de faptul că el ar putea să își dea seama de cum se simte și asta o rușina și mai tare, dacă nu-l putea avea în acel fel nu voia să-l piardă iar nici ca frate și nu voia ca el să o creadă vreo depravată deși îi bătuse apropo că deja nu mai era virgină numai să-i închidă gura dar ea știa că acest lucru era așa departe de adevăr.

-Să luăm o pauză aici să ne dezmorțim spuse Jay. Cred că stați cam îngrămădiți acolo în spate.

-Nu, doar ți-se pare. Spuse și Aron .

-Noi mergem acolo la magazin să luăm și o înghețată rece, fetele poate vor și la baie. Zise si Matt.

-Aurora ai transpirat toată, trebuia să zici să cresc aerul dacă îți era cald . Q și tu? De ce nu ziceți nimic. Spuse iar Jay.

DINTOTDEAUNA-Vol IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum