Şah Mat 1.Bölüm

275 16 1
                                    

Her zamanki gibi uğur böceği ile Paris'i yine kurtarmıştık.Açıkçası uğur böceği hawkmoth tüm mucizeleri aldığından beri çok neşesiz enerjisi düştü onu böyle görünce içim çok sızlıyor her gün ona moral vermeye çalışıyorum ama faydası olmuyor onu eski hayatına döndürmeye çalışıyorum ama olmuyor.
1.Bölüm Şah Mat
Leydim,bence bu akumalı kişi en kolaylarındandı değil mi ? Ve ayrıca çok komik bir kostümü vardı içinden(bir şey desene konuşsana)Leydim ?!
Ha kara kedi duymamışım ne dedin ?
Yok bir şey demedim,sen iyi misin ?
Evet iyiyim
(İyi değildi bu gün diğer günlere göre daha kötüydü bir şey olduğunu anlamıştım ama üstüne gitmekte istemiyordum.)
Ee iyi o zaman ben gideyim.
D uu r gitme !
Sadece başımı böceğime çevirmiştim.
Aslında benim konuşmaya ihtiyacım var
(İnanamıyorum benimle konuşacak bana dur dedi aa ciddileşmeliyim )
Evet seni dinliyorum
B ee n aşık olduğum çocuğa aşık olduğumu söyledim ama o özür diledi beni sevmediğini başkasına aşık olduğunu ve ondan vazgeçemeyeceğini söyledi ben sevmesini hep beklemiştim tabiki sevmemeye bilir ama kalbim acıyor o zaman neden bana iyi davrandı neden
Leydim dememeliydim pardon uğur böceği bazen insanlar çok iyilerdir belki seni o dost olarak görüyordur (senin bana yaptığın gibi )senin kalbini kırmak hiç istemiyordur ama başkasına aşıktır belki onun kalbinin kökü o kızdadır.
Ağlama merak etme hem şöyle düşün herkesin zevki güzel olacak diye bir şey yok! Senin değerini hemen anlayacaktır umarım birlikte olursunuz...
Kara kedi ben teşekkür ederim sana beni teselli eden tek kişi sensin!(kara kedinin yanağından öpm üştüm öyle güzel konuşmuştu ki bana aşık olmasına rağmen fakat sanırım artık sevmiyor beni sonuçta biri seni seviyor ve teselli ediyor çok saçma her neyse başımı kara kediye yasladım kolunu belime koyacaktı izin verdim elimi eline koydum ve dibine kadar girdim.)
Sen çok iyi birisin dedim fısıldayarak yeşil gözleriyle bana baktı
Böceğimin gözlerinin ışıkları en önemlisi güneşi gitmişti izin verse ona o güneşi ben yaşatmak isterdim ama şu an hiç öyle bir şey olamazdı.Şu anki pozisyonumuz çok huzurluydu bu anı hiç bozmak istemedim.
Evet bölüm burda bitti diğer bölümde görüşmek üzere !!

Şah MatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin