Naruto: Haha ben kazandım Sasuke'nin yanına sen gidiyorsun dattebayo!
KNaruto: Pff ama ben direk yemeğe geçmek istiyordum kim şimdi onla uğraşıcak dattebayo.
Naruto: Orası sana kalmış takımelbise dolapta giyersin dattebayo.
Ailesi ile yemeğe yol alan Naruto, yemekte olacakları dört gözle bekliyordu. Bir ay boyunca geçirdiği bu zamanda bir kere bile şaşkın görmediği Sasuke'nin yüzünün ifadesini merak ediyordu.
Ailesi masaya oturur oturmaz herkes konuşmaya başlamıştı. Daha Sasuke ortalıkta yoktu ve gerçek olan Naruto da içeri girmemişti. Biraz geçtikten sonra içeri giren Naruto herkesi hayret içinde bırakmıştı.
Fugaku: Yani bu sefer ki kazancınızı oğlunuza borçlusunuz değil mi?
Şaşkınlığını gizleyemeyen Uchihalara karşılık İtachi çoktan yemeğine başlamıştı. Onun omzuna vuran annesi ise sen biliyordun değil mi diyerek gözleriyle İtachi'yi yiyordu.
Naruto: Ahh sonunda bitti sürekli Sasuke'nin peşinde koşmaktan yorulmuştum dattebayo!
Mikoto: Küçük Uzumaki büyümüşte bizi kandırmış demek, hiç beklemezdim. Kushina nasıl izin verdi hayretler içerisindeyim.
Kushina: Sasuke, Naruto'yu yiyecek değil ya, bir kereliğe mahsus izin vermiş bulundum.
Yahiko: Bizim afacanda iyi iş çıkardı sizden önce bize ulaşıyordu dosyalarınız.
Birbirleyle gülüşüp dalga geçen aile bu olayı çokta umursamamışlardı. Gerçi onların arası hep böyleydi birbirleriyle kapışır ve sonuç ne olursa olsun aynı masaya oturup gülerlerdi.
O sıra da içeri kopya Naruto ile Sasuke girmişti. Etrafını dikkatli incelemeyen Sasuke geç kaldığı için özür dilerken masa da bir sesizlik olmuştu. Kafasını kaldırıp etrafına baktığında ise daha rahat bir giyim tarzıyla Kushina ve Minato'nun arasında oturan Naruto'yu görmüştü.
Naruto: ah doğru kopyamı yok etmeyi unutmuşum.
Yanında oturan Naruto yok olunca Sasuke gözlerini Naruto'ya dikmişti. Hala yarı anlamayarak bakan Sasuke'ye karşılık herkes merakla onun tepkisini bekliyordu.
Naruto: Sanırım kendimi tekrar tanıymalıyım, ben Uzumaki Naruto.
Peki buna Sasuke ne tepki vermişti? Ondan beklenildiği gibi yüz ifadesini bozmayarak tanışmayı devam ettirmişti. Farklı bir tepki bekleyen Naruto ise oflayarak tabağında ki yemeği ağzına götürmüştü. İnsan bi üzülür ne biliyim bir şoka uğrar diye düşünmeden edemiyordu.
Ailelerin sohbetini dinleyen Sasuke yerinde çıldırmak üzereydi. Ne yani son işi kaptırmalarının sebebi Naruto'ya olan güveni miydi? Nasıl onun gibi biri casus çıkabilirdi ki? Bunları da geçmişti Sasuke, o nasıl Uzumaki'lerin oğlu olabilirdi ki? O çocuğun hep sinir bozucu olduğunu duymuştu.
Sasuke sinirli ve kırgın bir şekilde yemeğini yerken arasıra Naruto'ya bakıyordu. Hala boynunda ona ait izleri taşırken nasıl bu kadar rahat Sasuke'yi kandırdığını anlata biliyordu ki? Sasuke için özel olan o gece Naruto için cidden sadece sexten ibaret miydi?
Herkesin kalkmasına yakın erkenden çıkacağını söyleyen Naruto, fark etmeden Sasuke için zemin hazırlamıştı. Naruto'nun ayrılması ile beraber yemek masasından kalkan Sasuke onun peşinden gitmişti. Naruto'yu yakaladığı gibi duvarın köşene çeken Sasuke istemsizin ona öylece bakmıştı.
Sasuke: Sırf bu yüzden mi beni red etmek yerine oyunlar oynadın, bilerek yaptın değil mi seni dosyaları almaya göndereyim diye?
Naruto: Sasuke bu senden sakladığım bir şey değil ki, ben her şeyi kendi çıkarıma olacağı için yaptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Omega Bir Değişik!? /Sasunaru\
Ficção GeralUzumaki ve Uchiha şirketlerini, en seçkin iki şirket olmasına rağmen aralarında çocuksu bir çekişme vardır. Bir gün Uzumaki ailesi yeni dönen oğlullarını Uchiha şirketine sokmaya kalkar ve böylece Naruto ve Sasuke'nin karşılaşması gerçekleşir. •Hela...