- Anya nem akkarom..- sírtam fel hangosan nekem ez nem fog menni.
- Édesem ! Nyugodj meg , nincsen semmi baj . - nem szeretném azt hogy ilyen helyzetben lásson ..
- Vissza tartom anya .. megvárom amíg ide ér az orvos ..- zártam össze lábaimat .
- Nézz rám kicsikém ! Tudom jól hogy nem így tervezted a kicsik érkezését . - egyáltalán nem így .. nem akartam azt hogy anya így lásson .
- Viszont már nem tudsz ellene tenni , kicsikém veszélyben is lehetnek a gyermekeid .. - rögtön szét nyitottam lábaim.
- Semmi rejtegetni valod nincsen , gyönyörű vagy és erős . Erre büszkének kell lenned !- simitott térdemre . Thor erősebben kezemre fogott arcomat apró csókokal látta el ..
- Anya fáj neki .. nem lehet ellene valamit csinálni ?!- nézet rám aggódva .
- Tudom hogy fáj neki ... Nem tudok ellene tenni .. Már az egyik kicsike feje látszik nincs már sok hátra . Kérlek tarts ki Loki !- miért néz rám mindenki ilyen aggódalmas tekintettel.2 órával később :
- Kislány ! Olyan gyönyörű mint az anyukája. - aprócska hang töltötte be a hatalmas szobát , látni akarom meg szeretném fogni .
- Itt a következő fejecskéje ! Felség kérem addig vigyázzon rá ! - de hiszen még nem is láttam .. látni akarom .
- Anyah.. kérlek ! Szeretném látni ..- fordultam felé .
- Mindjárt kicsikém , megtisztítom . Utána láthatod !- szerelmem felé fordultam .
- Shh.. semmi baj , életem! Mindjárt láthatod a kicsit , nyugodj meg !- csókolt homlokomra .
- Nyomjon egy nagyot !- szólt közbe a gyógyító.
- Nagyonh fájh .. - nyomtam egyet .
- Hercegem még egy utolsó és itt lesz a második baba is !- eset vissza fejem a párnára .
- Hallod édesem ! Már csak egy nyomás és vége . Ügyes vagy itt vagyunk melletted , menni fog !- szorított kezemre , rá néztem és nyomtam .
- Nyomjon .. nyomjon..- apró húzást éreztem majd egy kicsike hang .
- Itt van ! Megérkezett ő is !- nézet rám könnyes szemmel Thor.
- Loki ! Édesem , mi a baj ?!- simitott fejemre.
- Doktor ,egyre jobban fehéredik .. mi történik vele ??Thor szemszöge:
- Anya mikor fog felébredni ?- soha nem aggódtam még ennyire . Az én gyönyörű szerelmem enyhe " kómába " eset szülés után . Két gyönyörű gyermeket hozott világra pár órája .. szükségük van az anyukájukra .. Fiam az én kezemben pihen míg lányunk anyu kezében . Nyűgösek .. érzik hogy valami történik jelenleg.
- Sok vért vesztett édesem . Idő kell míg a teste újra helyre áll , nyugodj le és beszélj hozzá. - simitott fejemre .
- Kicsikém , tudod Thor már nagyon várja hogy ki nyisd a gyönyörű szemedet ! - fogott szabad kezével szerelmem karjára .
- Ahogy anya mondja ! Kérlek ébredj fel a gyermekeink is szeretnének már találkozni veled . Egy kislány és egy kisfiú , nem adtunk neveket nekik . Azt szeretném hogy amikor felébredsz te nevezed el őket !- néztem gyönyörű alvó arcát ....
- Anya bocsánat elaludtam.. - emeltem fel fejemet .. szemembe újra könnyek szöktek.
- Loki .. egyetlenem !!- mosolyogtam rá , követe példámat . Istenem hogy én mennyire szerencsés vagyok .. ez a gyönyörű teremtmény csak is az enyém.
- Szeretném.. szeretném megfogni a gyermekeim !- nézet a kiságyak felé , apró hangocskák jöttek az irányából .
- Hozom őket édesem !- pattantam fel majd számára hajoltam egy pillanatra .
- Kicsikém ! Anya felébredt látni szeretné a gyönyörű kis pofid. - vettem kezembe lányomat .
- Ő itt a mi kis hercegnőnk a szépségét tőled örökölte !- adtam óvatosan szerelemem kezébe az aprócska csomagot.
- Istenem hogy mennyire gyönyörű . Thor a haja színe a tiéd a szeme pedig .. olyan mint az enyém !!- nehéz rám könnyes szemmel.
- Erősen édesem , jön az öcsikéje !- egy pillanatra meglepődött szerelmem .
- Gyere te is hős baba ! - újabb csomag szállítás.
- Meg tudod fogni egyszerre mindkét babát?- álltam meg ágya mellett .
- Igen ! Add ide őt is és ülj mellém .- óvatosan lehajoltam majd bal kezébe helyeztem a kicsit .
- Őket mi hoztuk össze ! Hogy lehetnek ennyire tökéletesek ?- nézet rám sírástól elfojtott szemekkel .
- Ne sírj! Nem is tudom , baba .. nézz rám és megkapod a választ.
ESTÁS LEYENDO
I love my brother, I die for it.
FantasíaMintha nem is a testvérem lenne, gondolta magában Loki. Majd lassan végig tekintet az izmos izzadságban úszó testre. Nem tudta érzelmeit tovább türtőztetni, nem maradhatott tovább közelében. Loki a föld megtámadása után kap egy utolsó esélyt, mit fo...