EIGHTEEN

258 22 0
                                    

Az útra nem igen emlékszem, mert az egészet végig aludtam. Amikor pedig épp nem aludtam, akkor ittam. Majdnem mindent, ami az itallapon volt.

Késő délutánra értem Los Angelesbe. Harry átküldte a címét, így a reptérről egy überrel elmentem hozzá.

Nagy háza volt. Persze neki mindene nagy. (🤭) Fekete sötétített ablakos kocsi állt a felhajtón. Bekopogtam és amíg vártam, eszembe jutott a tegnap. Az érzés amikor Roger kioktatott mindenről. És még volt képe azt mondani, hogy támogatnak a magán életemben. Hazugság az egész. Gondolataimtól kezem újra ökölbe, gyomrom görcsbe rándult.

Az ajtó kinyitódott és én Harry szexi, félmesztelen testével találtam magam szembe. Kezeim azonnal csípőjére tettem és magam felé húztam. Szenvedélyesen csókoltam meg őt.

— Várj, legalább gyere be — Vette le kezem.

Beljebb léptem, de nem sok minden érdekelt. Ahogy becsukta az ajtót azonnal a falnak nyomtam. Csak fájdalmat, düht és a vágyakozásomat utánna, voltam képes érezni.

Egyik kezemmel oldalát simogattam, míg a másikkal fenekét markoltam. Néha bele sóhajtozott csókunkba, mire én elmosolyodtam.

— Van valamilyen piád? — Váltam el tőle, de csak számmal.

Ő lihegve és megszeppenve bólintott. Nem hiszem, hogy értette mi zajlik le bennem, de én se voltam éppenséggel a helyzet magaslatán.

Elindult a konyhája felé és én, mint egy kis kutya követtem őt. Elővett az egyik szekrényből egy üveget tele valami féle alkoholos itallal. Igazából nem tudom mi volt, de nem is érdekelt, ameddig erős és hatásos. Kivettem a kezéből és lecsavartam a kupakját, majd számhoz emeltem.

— Lou, jól vagy? — Nézett rám aggódva.

— Persze. Csak szomjas voltam — válaszoltam egyszerűen, majd szájára hajoltam. Nyál cserénk nem tartott sokáig, mert elvált tőlem.

— Szerintem szükséged van egy kis alvásra. Bisztos fáradt vagy. Majd holn... — Félbe szakítottam.

— Jelenleg csak rád van szükségem — És azzal újra magamhoz húztam. Csókunkban nem volt sok érzelem vagy lágyság. Túl fusztrált voltam ahhoz, hogy akármeiket is képes legyek kivitelezni.

Harry felvezetett a szobájába, majd az ágyra löktem és felé emelkedtem.

— Lou... én nem igazán hiszem, hogy te... — Szájára nyomtam az enyém.

— Shh, semmi baj. Ugyanolyan lesz, mint mindig — Megcsókoltam. — Szeretlek! — Mondtam ki keretelés nélkül.

A repülőn és konyhájában elfogyasztott alkohol, az érzelmi roncsnak kijelnthető személyemen, teljesen felül kerekedett.

[...]

Reggel a jól megszokott fejfájással és hányingerrel keltem. Jobb oldalamra fordultam és megpillantottam Harryt. Haj koronáját kontyban viselte. Telefonján olvasott.

— Jó reggelt! — Mosolyogtam el és megpusziltam arcát, majd fejem vállára tettem. A fejem sajgott, és az estéből nem sok minden maradt meg.

— Hogy aludtál? — kérdezte még mindig mobilját bámulva, semleges hangon.

— Jól. Te? — Csak bólintott.

— Szörnyen fáj a fejem — Kezem a takaróáltal fedett hasára helyeztem.

— Beszéltél Rogerrel? — Kérdezte.

— Igen — Mondtam és számmal nyakát keztem csókolgatni. Nem döntötte arrébb a fejét, mint sok alkalommal ezelőtt.

Let Me Love Him - hu [L.S.]Where stories live. Discover now