— Ideges vagy? — Kérdezte Harry a combomat fogva.
— Nem. Minden tökéletes. Csak a gyomrom van görcsbe — mondtam szarkazmussal, miközben a lehúzott ablakon kifújtam a füstöt. — Ez rosszabb, mint az első runawayem — Néztem vissza a kormány fölé.
— Biztos vagyok benne, hogy kedvelni fognak. Gemma már most oda van érted — Próbált nyugtatni.
Harry mondta, hogy a szülei nagyon nyitottak és barátságosak, nincs miért aggódnom, de ez nem igazán oldott semmin.
— Itt vagyok melletted — Megfogta kezem miután kiszálltunk a kocsiból és az ajtóhoz léptünk.
Bólintottam. Bekopogott és pár másodperc múlva már Haz anyukája nyitotta is az ajtót.
— Sziasztok drágáim! — Köszönt nagy mosollyal arcán.
Megölelte és megpuszilta fiát. Bemutatkoztam, majd engem is karjaiközé húzott. Elég váratlanul ért, de ügyetlenül én is visszaöleltem
— Szólíts nyugottan Annenek — Szorította meg vállam. Gyertek bejjebb! — Arrébb lépett és kijjebb nyitotta az ajtót.
A ház otthonos volt és tipikusan családi hangulatot árasztott, egy kis fahéj illattal.
— Szia, Louis! — Állt fel Harry nővére a kanapéról és összekulcsolta kezeit vállam fölött.
— Szia, Gemma! Minden rendben? — Köszöntem én is. Miután a rendkívül fontos és mindent eldöntő kézfogáson is túl voltam Robinnal, Harry nevelőapukájával, az idekesség is kezdett elszállni.
Leültünk a nappaliba a kandalló előtti garnitúrára és beszélgettünk hétköznapi témákról, hogy pontosan mi is munkám és, hogy hogyan találkoztunk Harryvel. Tényleg mindenki nagyon kedves és közvetlenül viselkedett. Segítettem megteríteni Gemmával, majd leültünk enni.
— Vannak testvéreid, Louis? — Kérdezte Anne.
— Anya — Nézett rá Harry egyből.
— Semmi baj — Mondtam a fiú felé fórdulva. — Igen, vannak. Phoebe és Daisy ikrek. Lottie, már dolgozik — Tartottam egy kis szünetett. — Félicité már egy éve nincs köztünk — Feleltem a nő szemébe nézve.
— Oh, részvétem — Mondta. — El se tudom képzelni anyukád mit érezhet. Elveszíteni egy gyermeket szőrnyű érzés lehet — Mellette ülő lánya kezét megszorította.
Harry élesen beszívott levegőt hangosan kifújta és csukott szemmel megingatta fejét. Már tudta mi következik ez után.
— Ő már nem élte meg. Nyolc hónappal előtte rákban elhunyt — Húztam szomorú mosolyra szám és a poharam után nyúltam. Pármásodperc síri csönd.
— Nagyon sajnálom — próbálta kifejezni tényleges megbánását, hogy felhozta a tragikus témát.
— És az apukáddal tartod a kapcsolatot? — Kérdezte most Robin.
— Két éves korom óta nem láttam és húgaim apjával nem igazán jövünk ki — Tettem le a poharat az asztalra.
— Befejezhetnénk a családi háttért? — Nézett körbe Harry. Mindenki megszeppenve tűrte a fiatalabb fiú pillantását.
Rendesen besteledett mire végeztünk a vacsorával. Harryvel felmentünk a régi gyerekszobájába. A falak kékek voltak tele poszterekkel. Az ablak alatt egy nagy ágy volt elhelyezve. Azzal szembe egy íróasztal és mellette egy ruhás szekrény. A tér nagynak hatott, mivel a bútorokon és posztereken kívül nem volt sok minden benne. A polcokon néhány könyv pihent porral tetején.
YOU ARE READING
Let Me Love Him - hu [L.S.]
FanfictionLouis híres modellként éli életét egy önző, kapzsi vezetőség markában, ameddig legjobb barátján keresztül megismerkedik valakivel, akiért egész karrierjét veszélybe sodorná. - (Ne számítsatok egy jó történetre, mert ez az első könyv, amit írtam. A...