。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆

72 4 0
                                    

Κατεβήκαμε από το τρένο και μπήκαμε μέσα στην σχολή ήμουν ενθουσιασμένη και αγχωμένη μαζί αλλά δεν με πειραζε και πολλη μπήκαμε μέσα και μας καλωσόρισαν και λίγο αργότερα ήρθε η ώρα να δω σε τι κοιτώνα θα είμαι έκατσα και αγχωθηκα πολυ αλλά είδα το βλέμμα του mattheo πάνω μου και ήταν  πολυ έντονο αλλά δεν έδωσα και πολλη σημασια... Τελικά μπήκα στο  Σλίθεριν και παλι καλά επειδή Σλίθεριν  είναι και όλη μου η οικογένεια...εκατσα μαζί μετά παιδια στο δείπνο και γνώρισα την pansy ήταν πολυ καλη μαζί μου και γίναμε κολλητες από τη πρώτη στιγμή μετά γνώρισα τον draco και γίναμε αμεσως κολλητοί και μετά γνώρισα  όλο το Σλίθεριν ..

Pansy :λοιπόν να ξες πως θα είμαστε μαζί στο δωμάτιο οπότε δεν χρειάζεται να ανησυχης :)

Y/n: τελεια επειδή με αλλους δεν μπορώ θα αγχνωνομουν

Pansy :λογικό είναι εισαι καινούργια και για αυτό ζήτησα να είμαστε μαζί :)

Πηγαμε κάτσαμε λίγο με τον draco τον blaise τον tom και τον mattheo για κάποιο λόγο ο mattheo δεν μου εδινε σημασία αλλά μόνο με κοιτουσε όλη την ώρα αλλά εγώ δεν εριξα το βλέμμα μου σε αυτόν αλλά τον θέλω πολυ τρέλα τέλος παντων πηγαμε για υπνο αλλά η pansy πήγε να κοιμηθεί σε μια φιλη της κρυφά επειδή είναι βλαμμένο 🥦🥦.
Κοιμόμουν αλλά ένιωσα κάποιον δίπλα μου να μου ακουμπαει τα μαλλιά ξυπνησα και ήταν ο mattheo εκείνη την στιγμή έμεινα κόκαλο δνε ήξερα τι να κάνω και ήμουν στην αγκαλιά του..

Γεια σας σε όλους είμαι καινουργιος εδώ (χρησιμοποιώ he/him) και είναι η πρώτη φορά που γράφω ελπίζω να σας αρέσει αλλά σταματώ εδώ επειδή είμαι μαλακισμενο και θα γραψω ξανά αυριο τα λέμε ♡ʕ•ᴥ•ʔノ♡

In Love With A Boy♡Where stories live. Discover now