Zvláštní dveře

480 58 0
                                    

Rozhodla se, že se půjde projít. Půjde na čerstvý vzduch, pročistí si hlavu a zapomene na ten sen. Stále jí to vrtalo hlavou. Co se Štefanovi stalo? O čem mluvil Viktor? Z toho všeho se mohla zbláznit. Mohla se také zbláznit z toho, že ještě neviděla Teodora a nikdo nevěděl, kde je. Musela na něj pořád myslet. Mluvila se Štefanem i Kateřinou, ale ani jeden nevěděl, kde je. Štefan něco řekl o poznámce, ale to jí nepomohlo.

Šla tichou a tmavou chodbou internátu. Nechala nohy, aby ji dovedly, kam chtěly. Zřejmě to byla chyba, když se objevila před velkými dveřmi s vyřezanými obrázky války a strachu. Zatlačila do dveří a ovanul ji studený vzduch. Na podlaze byl prach, jen dvoje stopy vedly k oknu. Na parapetu seděla malá postava.

„Teo?" nereagoval. Usmála se. Přišlo jí roztomilé, že usnul na okně. Druhé okno bylo otevřené. Opatrně si sedla vedle svého bratra a pozorovala ho s láskou v očích. Byl jako malé dítě. Usnul všude, bez ohledu na to, jaká byla teplota, povrch nebo čas. Možná bylo dítě vybíravější. „Teodore." Zatřásla mu jemně s ramenem. Otevřel oči. Chvíli se na ni koukal, jako kdyby měla být jen sen, přelud. Potom ji pevně objal.

„Bál jsem se o tebe." Zašeptal. Lily byla překvapená, že ji objal. Někdy by řekl jen ‚Už jsi tady, hm.' Skutečně ji překvapil.

„Usnul jsi tady." Podíval se po místnosti. Líbilo se mu tady. Měl klid a soukromí.

„Jo, já vím. Nechce se mi na pokoj. Necháš mě tady?" zavrtěla hlavou. Teo svěsil nohy dolů a udělal Lily místo na sezení. Parapet byl dost dlouhý na to, aby se tam vlezli oba a dost široký, aby z něj Teo nespadl, když spal.

„Ne. Akorát se nachladneš. Pojď a neodmlouvej." Pokrčil rameny a seskočil dolů. Vzal si slovíčka a čekal na svoji sestru, která ho jen o chvíli později následovala.

Rozloučila se s ním u pokoje dvacet, potom potichu vklouzla do svého pokoje.

Tahle kapitola je krátká, omlouvám se, ale jdu do školy a nemám moc čas to upravit (ne že bych se k tomu chystala) Obrázek doplním, ale teď se jdu plahočit lesem s bolestí v krku a svojí pitomou třídou :-P

Magie PrvníchKde žijí příběhy. Začni objevovat