"E-efendim size ne yaptım da b-beni satıyorsunuz. Size bu yaşıma kadar itaat ettim. N-nolur beni göndermeyin. " hıçkıra hıçkıra ağlarken bir yandan da yalvarıyordum karşımdaki 'baba' dediğim insan beni satışa çıkarmıştı. Daha yeni reşit olmuştum ve bunun tadını çıkartabilmem mümkün bile değildi.
Ben Kim Taehyung. İki hafta önceki 'catboy güzellik yarışması' nda ikinci olmuştum babamda bunu duyduğu an sevinçten havalara uçarak beni dokuz bin dört yüz elli sekiz milyar dolardan satışa çıkarmıştı.
Bu dünyada çok az catboy kalmıştı. Belki dokuz bin felan o yüzden bazı catboy'lar kendilerini saklar ve insan gibi yaşar, bazı catboy'lar ise cani insanlar tarafından satılıp kendi çıkarları için kullanılırdı. Ve şu an maalesef ki bu satılanlar içinde bende vardım.
Babama durmadan telefon geliyor. Beni istediklerine dair mesajlar atıyorlardı. Babam çok büyük bir meblağ dan beni satışa çıkarmıştı. Aslında içim azıcık olsa da rahattı çünkü kim bir catboy için dokuz bin dört yüz elli sekiz milyar dolar verirdi ki.
"Bab-ay yani efendim l-lütfen yapmayın ne isterseniz yaparım nolur yapmay-ın " hala ağlayarak yalvarıyor babamı ikna etmeye çalışıyordum. Babam tam bir şey söyleyecekken telefonu yeniden çalmaya başladı.
"Alo..... Aynen bir kuruş bile inmem... NE?!.... Siz ciddimisiniz...... Tabiki ilkini yaşamadı bile..... Tamam ben bugün gidip aldıracağım...... Mükemmel bir seçim sizinle çalışmak mükemmeldi....... Hoşçakalın. "
Dedi ve telefonu kapattı. Anında bana parlayan gözlerle bakarken. "Yürü hastaneye gidiyoruz" dedi ben ona aval aval baktım. Sonunda ağzımı açıp "n-neden? Hastanede ne i-şimiz var? " diye sordum. Babam bana bakıp pişkince sırıttı. "Seni sattım şimdi hastaneye gidip yumurtalıklarını aldırıcaz" dediğinde gözlerim yuvarlarından çıkacak raddede irileşti. Bir anda bağırmaya başladım.
"EFENDİM NOLUR YAPMAYIN GİTMEK İSTEMİYORUM B-BEN YUMURTALIKLARIMI ALDIRMAKTA İSTEMİYORUM NOLUR BENİ BIRAKMAYIN" Hüngür hüngür ağlarken yere çökmüş ve babamın bacaklarına sarılmıştım.
Babam sinirle " kalk çabuk yoksa daha kötü şeyler yaparım " deyip saçımdan tuttuğu gibi sürüklemeye başladı.
Çığlık ata ata beni arabaya bindirdi ve hastanenin yolunu tuttu.
❀❀❀
İki gün oldu. Yumurtalıklarımı aldıralı iki gün oldu ve ben perişan bir haldeydim. Şimdi ise babamın zoruyla alış veriş yapıyorduk. Bana mini mini şortlar, etekler , croplar, elbiseler ve hatta açık açık gecelik ler alıyordu. Tabi ben sadece yanında duruyordum. Ruh gibi geziyordum. İki gün içinde altı kere kaçmaya çalışmıştım ama hepsi hüsranla sonuçlanmıştı. Babam beni dövmüyor tenime çok dikkat ediyordu. Tabi sevdiğinden değil. Sattığından.
"Oğlum bak bu nasıl siyah sana çok yakışır" diyerek bana elindeki geceliği gösteriyordu.
Yakalarında ve kollarında dantel olan mini bir kumaş kazak ve altında kısacık kumaş bir şort, şortun bitim yerinde de danteller vardı mat bir siyah rengindeydi, Tanrı şahit elimde olsa onu ortadan ikiye caarrt diye yırtardım ama elimde değildi işte.
Babamı cevapsız bırakarak başımı tekrardan öne eğdim. O da cevap beklemiyormuş gibi geceliği sepete attı belkide elinde on beş on altı tane poşet vardı.
Birkaç saat daha alışveriş yaptıktan sonra eve eşyalarımı toparlamaya gittik.
❀❀❀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cute boy Taekook -catboy-
FanfictionKim Taehyung diğer catboy'lar gibi satılmıştı. onlardan tek farkı satıldığı kişi ünlü şarkıcı Jeon Jungkook'un olmasıydı. ilk defa catboy fici yazıyorum kendim uydurduğum şeyler olacak 🌛