كان عامل ايه الامتحان يا مريم قالها مدثر ابن عمي هو ده اللي شقته فوق شقتنا علطول .
مريم : انت مش ذاكرتلي .
مدثر :ايوه .
مريم :وانا فهمت .
مدثر :علي ما اعتقد يعني واشك.
مريم :يبقا ملكش حق تسالني الامتحان كان عامل ايه اكيد زي الفل ومفيش حاجه من اللي قولتها جت في الامتحان .
مدثر :ايه 🙂
مريم :مفيش حاجه مجتش ( كدابه اووووووووووي).يله بقا مع السلامه علشان عايزه انشر الغسيل لست الكل
مدثر :دا بدل ما تغسلي انتي بتنشري بس 😏
مامت مريم : اقولها يا بني يكملك بعقلك .
مريم : امال ايه الناس تقول علينا ايه بناتها فشله انا كفايه انشر ويله بقا مع السلامه طريقك اخضر .
مدثر : طب سلاموا عليكم وانا نازل عايزه حاجه لا طبعا مش عايزه سلام .
مريم :الندل علشان عارف اني هطلب منوا يجبلي كريب معاه 😦😦.
وادي الغسيل اتنشر وادي المياه 😯😲😯.مدثر الحق أجري علي النوم .
الباب بيخبط افتحي يا طنط يا طنط .
مامت مريم :اكيد عامله بلوه علشان بتجري كده علي القوضه كده اكيد 🤔🤔.
مدثر :شوفي يا طنط .الام :ينهار يا ابني من عمل فيك كده .
مدثر :مريم يا طنط بنتك .
الام :دي دخلت نامت وقافله علي نفسها
مدثر ،ماشي يا طنط انا ماشي انا بس هرجع سمعاني هرجع تاني ولينا مذاكره تلمنا سواء سلام .
مريم .احسن احسن 😂😂.
مامت مريم :دخلت عليها بالمفتاح النسخه التانيه انا قولت عامله بلوه محدش صدقني .
مريم ايه ده للدرجادي سمعتي وحشه 😢😢.ماشي يا ست الكل ابقي صحيني الصبح علشان الحق اجهز للامتحان حلو
مامت مريم اللي يسمع كده يقول انك ريحه تقفلي وراجعه دول بينجحوك جبر خاطر وبدرجات الرفقه .
ماشي يا ست الكل ربنا يجبر بخاطرك تصبحي علي خير .
مامتها : عوض عليا يارب 🤲♥️.
(مريم ٢١في هندسه هي تبان فاشله 😂😂 بس دي حقيقي في هندسه اسمعوا بس مني وانا هقنعكم 😂😂).
مدثر (مهندس معماري بس جاد جدا )والباقي هنشوفوا جوا أن شاء الله .