Keyifli okumalar!
27.Bölüm: ❝Rüya❞
Önce gözlerine sonra bedenine baktım. Karşımdaki adamı incelemeye devam ederken aklımda birçok hayal canlandı. Her hayalde Gökbaran'ı daha çok seviyordum. Bunun bilincinde olmak beni gülümsetti. "Neden gülüyorsun?" diye sorup kahvesini yudumladı.
"Hoşuma gittiğini fark ediyorum ve bu da beni gülümsetiyor."
Oyunbaz bir tavırla "Hoşuna gittiğimi yeni mi fark ediyorsun?" diye sordu.
"Hayır, ilk gördüğüm anda fark etmiştim."
"Öyleyse bunu neden bu kadar geç söylüyorsun?"
"Benim için bir yabancıydın. Şimdi ise-"
"Şimdi ise?" diye tekrarlayıp cümlemi tamamlamamı istedi.
"Şimdi ise hayatımdan birisin. Bir yabancı değil, sevdiğim kişisin." Masanın altından elini uzatıp dizimi okşamaya başladı. "Sevdiğin kişiyim," diye tekrarladı. Her söyleyişimde daha çok duymak istiyordu.
"Hım hım."
Etkilendiğimden "Karşılıklı sevgiyi hissetmek çok güzel bir şey," diyerek saçmaladım.
"Hım hım," dediğinde elini tutup dizimden uzaklaştırdım. "Temas bağımlısı biriyle birlikteyim," diye kısık sesle yakındım.
"Senin yanında sana dokunmadan duramıyorum." İtirafı gülümsememi büyüttü.
Gözlerindeki ışıltının yavaşça söndüğünü fark ederek elimi yanağına yasladım. "Yorgun görünüyorsun."
"Biraz yoruldum," dediğinde kendime kızdım. "Sen iyileşme yolundasın ve ben bunu unuttum," diyerek söylendim ve elinden tutarak onu kaldırdım. "Gel, biraz uyu." Salona gittiğimizde uzanması için koltuğu işaret ettim ama "Dizlerine yaslasam kafamı?" diye sordu. Yüreğimin ısındığını hissettim ve yanaklarımın da. Gülerek kafamı salladım ve koltuğa oturdum. Uzanıp kafasını dizime yasladı. Elimi tutup yanağına yasladığında istediğini yaptım. Önce yanağını okşadım ardından saçlarını. Ellerim saçlarındayken gözlerini kapattığını gördüm. Anın masumluğunu tebessümümle birlikte izlerken saçlarında parmaklarımı gezdirdim. Yavaşça rahatladı, bedeni gevşedi. Uyuduğunu anladığımda parmaklarımın hareketini durdurdum ve onu izlemeye başladım.
Görüntüsü hayallere dalmama neden oldu: Onunla bir aile olduğumuzun hayali. Bu hayal beni daha fazla gülümsetti. Elim yanağındayken hayalime gözlerim kapalı devam ettim. Hayalimin rüyamı tasarlayacağını bilemedim.
Önce karnımda parmaklar hissettim sonra ise tüyler. Kafamı eğip baktığımda Gökbaran'ın karnıma sarıldığını anlayıp kafamı arkaya attım. "Bebeklerim annelerini çok mu yoruyor?" diye sorup karnımı öptü.
"Evet," dediğimde ise bir kez daha öptü. Defalarca daha öptükten sonra yükselip dudaklarıma kapandı. "Yakında kollarımızda olacaklar," dedi. "Onları görmek için çok heyecanlıyım."
"Bende öyleyim, sevgilim."
Gülümseyerek birbirimize sarıldığımızda ellerini karnıma bastırdı. "Kızım ve oğlum," dedi. "Babanız sizi dört gözle bekliyor. Benim vaktim dolmadan, sizin vaktiniz kısıtlanmadan gelin babanıza. Lütfen..."
Gözlerimi açtığımda huzursuzca kıpırdandım. Önce elimi karnıma yasladım ve bir an rüyadan uyanmadığımı zannettim. "Bebeklerim," diye bilinçsizce mırıldandığımda "Efendim," diye bir ses duydum. Elimi karnımdan çekip sırtımı dikleştirdim ve karnıma baktım. Gökbaran gözlerini ovarak bana bakıyordu. "Bebeğim," dedi. "Günaydın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ahsef
RomansaAsker&öğretmen Ağrı'da görev yapan Dilhan Hande, sınıf öğretmenidir. Öğrencisinin elinde gördüğü dergiyi inceleyip şüphelendiğinde polis olan babasına haber verir. Askerler dergiyi bulmak için okula geldiğinde, işler çok farklı yollara sapar. ❝Bu be...