Един месец по-късно
~Тара~Няколко дневната почивка във вилата се превърна в няколко седмична. Нямам особена представа защо все още сме тук, но изобщо не се оплаквам.
Приемам тази вила, като наш дом. Само мой, на Зак и на малкия принц...или малката принцеса. Все още не знаем пола на детето, но скоро би трябвало да го научим.
На този етап детето получава толкова много обич, както от мен така и от Зак, че не мога да си представя какво ще е като родя. Все още свиквам с тази новина, но съм наистина щастлива.
Връщам се в настоящото, когато усещам как Зак поставя ръцете си върху корема ми, а брадичката си, опира в рамото ми. Напоследък много обича да гали корема ми или просто да оставя ръцете си там. Вече започва лекичко да ми личи, така че не знам още колко ще го пазим в тайна.
Със Зак преценихме, че е по-добре да си остане между нас засега. Може би и на това се дължи престоя ни тук, но както вече споменах не бих искала да си отивам.
"Нали щяхме да се събуждаме един до друг." краката ми се превръщат в желирани бонбони щом чувам сънения му глас.
"Да, да знам...извинявай. Обаче огладнях." засмивам се и завъртам глава, за да го целуна набързо по устните.
"Мхмм, моите принцеси са гладни?!" вдлъбил се е в това, че е момиче и вярва в това безусловно.
Само се засмях и кимнах, докато оставях последната палачинка в голямата чиния. Изключвам котлона и оставям тигана в мивката, а Зак ме следва докато ме е прегърнал. Оставяше малка пътечка от целувки, спускаща се от тила до рамото ми.
Закусваме в дневната, като аз изяждам доста палачинки с нутела и ягоди. Напоследък ям малко повече, но това го отдавам на детето в мен...и то трябва да се храни.
Щом Зак изпива кафето си се пренасяме в градината, на огромната люлка. Обожавам да стоя тук, а днес времето е повече от прекрасно, така че май няма да вляза вътре до довечера.
Заемаме обичайната си позиция. Аз легнала наполовина в него, а той играещ си с косата ми. Имам чувството, че съществуваме само ние двамата.
Е, до някаква степен е така. Не сме напускали вилата освен, за да се разходим около нея и толкова. С Джес, Дан и Джеф си говорехме по телефона, но не сме се виждали. Зак казваше, че има човек който ни носи неща като храна, но това става винаги когато спя или се къпя.
YOU ARE READING
Between me and you (# 1 Me&You)
Romance"Какво правиш когато видиш двама мъже да убиват трети? Не знаете, спокойно и аз така. Сега обаче ми трябва отговор на този въпрос повече от всичко. Е ,ако искам обаче да се прибера ще трябва да намеря отговор..." Тара Уокър е най-обикновенно момиче...