Chapter 79

721 28 5
                                    

~Зак~

Боже тази сутрин беше пълно изпитание. Знаех, че Тара ще задава въпроси и ще разбере какво става, но не очаквах да се стресне толкова.

През целия час, в който чакахме Дан да дойде я убеждавах, че няма от какво да се притеснява. В действителност наистина нямаше нужда от каквито и да е притеснения.

Още вчера с Джеф направихме план, за да накараме Джереми да дойде отново. Знаехме, че няма да го направи заради мен или медните ми думи, така че му подхвърлихме уж случайно, че днес с Тара ще сме на яхтата ми, за да отпътуваме на някъде. Той захапа въдицата, така че първата част от плана беше готова.

Бях измислил и точно как ще го убия, така че лесно да мога да го опиша като инцидент. Джеф щеше да е там като свидетел и нямаше да се разправям с полицията.

Всичко беше перфектно, така че щом спрях колата на пристанището и видях Джеф, бях уверен в себе си и се усмихвам.

Най-накрая ще сложа край на живота на този безполезен човешки индивид. Трябваше да го направя преди доста време обаче. И без това ми бе давал достатъчно доводи, за да го сторя.

"Имаш ли представа къде е?" питам го докато той рови нещо на телефона си.

"Да, идва насам." кимам и двамата се качваме на яхтата и започваме да я подготвяме за отплаване.

Трябва да изглежда така все едно наистина ще ходим някъде. Нямам представа как Джереми смята да се вмъкне тук, но със сигурност има някакъв план.

"Джереми тъкмо слезе от колата си." уведомява ме Джеф, а аз се усмихвам на себе си.

"Нека да започваме тогава." пляскам двете си ръце.

След няколко минути виждам как Джереми крачи уверено към яхтата. Изненадва ме цялото му това небрежие.

Крачи бавно, но уверено с ръце в джобовете. С един отскок се качва на палобата и се усмихва широко.

"Е какво сте планирали да правим?" пита развеселено, а на мен това не ми харесва. С Джеф го поглеждаме объркано, а той въздиша. "Знам, че Тара не е тук. Плана ви беше скапан, така че..." повдига рамене.

"И от къде знаеш, че Тара няма да дойде след около десет минути?" Джеф поглежда часовника си, за да изглежда по-убедителен, но Джереми не се връзва.

Between me and you (# 1 Me&You)Where stories live. Discover now