PT/3

11 4 0
                                    

Hatırlatma:Onu salonda yalnız bırakıp odama gittim.Çok heyecanlıyım.Neden bu kadar heyecan bastı beni ? Düşünceler içinde uyuya kaldım.

Sabah uyandım. Yatağımdan doğruldum. Ve günlük rutin işlerimi halletim.Aşağı indim. Chan ortalıklarda görünmüyordu.Herzaman oturduğu yere baktım.Orda da yok. Nerede bu?
~Chan,nerdesin?
~Chan olm nerdesin yaa?
Neyse odalara bakim bi.
Merdivenlerden yukarı çıktım. İlk siyah renkte olan odaya girmeye karar verdim.Kapıyı açtım.O ne lan öyle? Chan havada uyuyordu. Uyandırsam mi acaba? Yok uyandırmayayım. Yada uyandırayım. Yada yok yok uyusun jojuk.Ya da uyandırayım. Evet evet uyandırayım.
~Chan,uyan artık sabah oldu
~Chan
Kımıldiyo falanda uyanmiyoki bu. Neyse kahvaltı hazırlıyayım. Sonra uyandırırım. Odadan süper sessiz bir şekilde çıktım. Aynı sesizlikte kapiyida kapatıp aşağı indim. Mutfağa geçtim. Ve kahvaltı hazırlamaya başladım.

Eveeeet tek eksik Chan'dı. Yukarı çıktım.Kapıyı açtım. Aaaaa bu kadar uykuculukta fazla ama.
~Chan,hadi uyan artık
~Chan
~CHAN!
Ani bağırmamla sıçrayıp uyanmıştı.
~Ne oldu?
~Sabah oldu
~E napim
~Lan hadi kalk, kahvaltı hazırladım.tek eksik sensin.
~Tamam çık ben geliyorum
~Tamam bekliyorum aşağıda seni.
~Tamam tamam çık hadi
~Tamam
Mutfağa indim.Çok geçmeden Chan havada süzüle süzüle aşağı geldi
~Yiyin bakım beyefendi
~ama biliyosun ben bi ha-
~evet biliyorum ama sana verdiğim bilekliği takabiliyosan kahvaltıda edebilirsin değil mi?
~Haklısın bana şans dile
~Temam
Chan bir tane domates aldı ve ağzına attı.Yedi.Yine sevindi garibim.o sevinince bende istemsizce onula beraber seviniyorum.
~MinJi yedim gördün mü?
Ses tonundan anladığıma göre bayağı heyecanlanmış.
~Evet gördüm başardın Chan😊
~yarım saat sonra~
Kahvaltımız bitti. Anam hala seviniyo ya bu .Ben kahvaltıyı toplamaya başladım. Oda birkaç tane tabak aldı ve bana yardımcı oldu.İşimiz bitince salona geçip televizyon izlemeye başladık. Chan'in aniden söylediği şeye şaşırmıştım:

Yakışıklı Hayalet Bey (DERLEME)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin