Hatırlatma: Sonra sırayı kaldırdık,hazırlandık ve evden çıktık
Yolda konuşa konuşa gidiyorduk. Çok fazla ortak yönümüz vardı. Ortak yönümüz çıktıkça kahkaha atiyodum.
~MinJi
~Efendim?
~çok güzel gülüyorsun
Utandım,ne diycem şimdi ben
~Teşekkür ederim💜🌈
Eve vardık ve içeri geçtik
~Çok güzel bi eviniz varmış
~Teşekkürler,sen geç otur ben kahve yapıp geleyim
~tamam
Mutfağa geçtim ve kahve yapmaya başladım.Kahveleri hazırladıktan sonra chan'in yanına gittim. Ona kahvesini verdim.Ve içmeye başladık.
~2 saat sonra~
Kahvelerimizi bitirmiştim ve film izliyorum. O kadar dalmışız ki kapı çalınca sıçradık. Sonra buna kıkırdadım ve kapıya yöneldim. Annem ve babam gelmişti. Ama kapıyı açtığım anda annemin boynuma atlamasını beklemiyodum açıkçası.
~Seni çok özledim canım kızım
~Bende sizi özledim anne
İçerden Chan'in sesi geldi
~Hoşgeldiniz efendim
Chan aynı mahçup küçük bı çocuk gibi görünüyordu şuan.
~Hoşbulduk oğlum,kızım tanıştırmayacak misin bizi?
~Anne bu Chan şimdilik arkadaşım,Chan arkamizdakide babam
~Memnun oldum efendim
~Bizde memnun olduk oğlum
Akşam olmuştu. Chan'in burda kalmasını isteyecektim.Chan ve babam çok koyu bir muhabbete girmişlerdi. Ve annem söze atladı.
~Chan oğlum bugün bizde kalsana.
~Aynen Chi nunan haklı bugün burda kal
~peki efendim çok teşekkürler
~Teşekkür etmene gerek bile yok,hayatımda ilk defa MinJi'nin bir arkadaşı olduğunu görüyorum.
Bunu diyince annemin kolunu dürttüm. Annemde galiba beni yanlış anladı.
~Benim uykum geldi hadi sizde uyuyun. MinJi hadi Chan'e odasını göster.
~Tamam anne hadi benimle gel Chan
~Tamam size iyi geceler efendim
~iyi geceler oğlum
~iyi geceler
Yukarı kata çıktık. Chan'e odasını gösterdim.ve bende odama girdim. Yatağıma yattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yakışıklı Hayalet Bey (DERLEME)
Novela JuvenilMinji depresyona girmiştir ve ailesi onu rahmetlik dedesinin evine yollar.Minji bu evde başına gelen olaylar yüzünden kafayı yediğini düşünür ama işin iç yüzü hiçte öyle değildir.