Київ: частина перша

38 5 3
                                    

- Наталя, війна! На Київ напали!

Так розпочалася ранкова розмова Наташі та Олени 24 лютого 2022 року.

- Олена? - Сонна Наташа ледь розуміла, що відбувається.

- Я збираю речі з Меліною, Олексій залишився у США. Ми не будемо їхати, - вибух, - Я люблю тебе, моя улюблена сестро.

"Я люблю тебе, моя маленька сестра" - слова, які Романофф не встигла сказати.

– П'ятниця, загальний збір...

***

- Що трапилося?

- Що термінового о п'ятій ранку?

- У нас була відпустка.

– Закрили роти. - Наказним тоном каже Наталя, дивлячись на всіх.

Протягом години сигналу загального збору прийшли: Ванда, Тоні, Стів і Клінт. Інші вже були на іншому кінці землі.

- Усі ви знаєте Олену. Вона моя сестра і зараз опинилася в Києві з моєю... мамою. В Україну вторглась Росія. Я вирушаю захищати мою сестру і матір, візьму квінджет і буду в різних містах допомагати. Хто зі мною?

Ванда і Клінт кивнули, а Стів сказав:

- Я піду до Ф'юрі, він допоможе зі зброєю та агентами.

Наташа подивилася на Старка:

- Тоні?

- На мені все інше, технології, геолокація, якщо я прилечу в костюмі.

***

Вибух, Олена біжить, захопивши з собою темний рюкзак. Вибух був неподалік неї, буквально за кілометр. Бєлова шукає втраченим поглядом маму біля входу до метро. Де вона?

- Олено, я тут! - кричить Меліна російською, дивлячись з метро. Олена біжить щосили до мами, паралельно чуючи звуки пострілів.

- Як ти?

У метро було сотня людей. Всі вони, мабуть, їхали у своїх справах і почалося це все. Мами з дітьми, які плачуть від безвиході, налякані діти.

- Дзвонила Наташі? - намагається дістатись Меліна до Олени, але Бєлова ніби грає в мовчанку. Русая не вірить, що це відбувається наяву. Вона думає, що це все сон. Жахливий кошмар.

- Так, - тихо каже вона. - Я вірю, що вона прийде.

__________

Маленька глава яка є початком цієї історіі. Люблю та поважаю💕


You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Apr 26, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Месники: Війна в УкрайніWhere stories live. Discover now