Niezdonżyłem nawet wytrzeć dupy bo owa istota zaczęła mnie gonić. Nie wiedziałem gdzie uciekać bo wszystkie pokoje i korytarze były idętyczne. Nagle zobaczyłem w oddali jakomś dziurę w suficie i postanowiłem w niom wejść ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Chyba se poszedł- pomyślałem
Nagle postać złapała mnie za kolanko
po czym zaczęła ciongnonć mnie w duł. Jusz miałem się puścić gdy nagle ktoś złapał mje za renke i wyciągnął mnie z dziury na wyższe pientro. Nie mogłem uwierzyć w to kogo widze.To był Robert Makłowicz, muj najwienkszy krasz!
Gdy tylko go zobaczyłem, pszelała mnie fala miłości do niego.Pragne cie~ powiedziałem.
Robert Makłowicz spojrzał na mnie stanowczym wzrokiem.
Jezteś gotowy?- zapytał Robercik.
Zakiś swego ogureczka w mojej dupce~ powiedziałem i dałem się porwać milości.
Mmm, ale masz miękkom dupkę~ powiedział Makłowicz po czym zaczął penetrować muj odbyt.
Wyprana w perwolu~ odrzekłem.
Czułem jego papryczkę, bolało w huj ale dla zadowolenia Robercika zrobiem wszystko.
W między czasie rozglądnełem się dookoła siebie i zauważyłem że jesteśmy na kolejnym piętrze.
Ściany były typowe, pomalowane białom farbą, szare dywany kture nie wyglondały za dobrze ale pachniały mojom mamą wienc na +
____________________________________Makłowicz po chwili zalał mnie sosem tysionca wysp. Byłem spełniony.
Nagle zdałem sobie sprawę z tego co się właśnie odjebało.Dlaczego czarna istota złapała mje za kolanko?- zapytałem mego krasza.
Myślę rze to jakiś rodzaj pedofili- odpowiedział Makłowicz.
Zaczęliśmy wendruwkę w poszukiwaniu przedmiotów kture mogły by nam pomuc w ucieczce z tego dziwnego mjejsca. Po chwili jednak spytałem sie mego krasza skond się tu wzioł .
Jak sie tu znalazłeś?- zapytałem.
Krenciłem niesamowity odcinek w którym przygotowywałem klopsy z jarmużem i wędzonym ogurkiem gdy nagle jedna z łyrzek zaczeła skakać i latać jak pojebana. Gdy tylko zauważyłem co się dzieje przeniknołem przez trawnik i wpadłem tutaj- rzekł Makłowicz.
Musimy sie z tąd wydostać, nie zjadłem nawet śniadania~ odrzekłem
Ja ci coś ugotuje kartofelku :> odpowiedział Makłowicz.
Wziął mnie na swoje pienkne ręce po czym poszliśmy przed siebie.
____________________________________CDNPOLSAT
CZYTASZ
Fuck rooms
HumorJesteś sobie człowiekiem, pewnego dnia potykasz się o podłogę i wpadasz do backrooms ale to chyba nie do końca to...