Babası Koreli annesi Yahudi Minho ile Babası Koreli annesi Fransız Jisung'un aşk masalını hiç duydunuz mu? Eğer dinlemek isterseniz geçmişe gitmemiz gerekiyor, elma ağacının altına.
Haziran 1928
İlerlemeye devam edeceğim hyung.
Hayır Jisung bazen devam edemezsin. Bunun için takatin kalmaz, pes edersin. Eğer devam edersen her şey sarpa sarar.
Zamanını nasıl anlayacağım Minho'm ne zaman takatim kalmadığını bileceğim?
Ben yanında olacağım küçüğüm, ant içtik biz her şeyi birlikte yapacağımıza. Bunu da yapmamız gerektiğinde birlikte yapacağız. Bırakmamız gerektiğinde bunu anlayacaksın. Kafan karıştığında, ne yapacağını bilemediğin her zaman bu elma ağacının gölgesinde seni bekliyor olacağım. Kim bilir benim sana ihtiyacım olduğu zamanlarda sen de burada olursun belki.
~
Aralık 1933
Biz ant içmedik mi Minho, el ele gideceğimize.
O zamanı anlayacağımı söylemiştin.
Anlıyorum sanırım.
Sen ailen ile gittin.
Keşke beni de alsaydın Minho.
Aslında annem izin verir miydi bilmem.Seni hiç sevmedi.
Seni niye hiç sevmedi Minho
Annem beni sever, benim olanları da sever Minho. Sen benim Minho'msun ama annem seni sevmiyor.
Evvelsi gün sana yazıyordum, tam şu anki gibi. Annem odama geldi ve ne yaptığımı sordu, başta cevap vermedim ama sormaya devam edince açıkladım Minho, bana yaptığımın yanlış olduğunu söyledi. Bunlar asla sana ulaşmayacakmış.
İnanmıyorum ona sevgilim, benim sözlerim her zaman sana ulaşır. Öyle söylemiştin.
Bunları yazdıktan sonra elma ağacının oraya gideceğim Minho. Ne yapacağımı bilmediğim her sefer oraya gittim, sen benim için hep oradaydın Minho.
Benim için gelebilir misin Minho?
Aramızdaki engellere rağmen gelebilir misin?
~
Biz ant içmedik mi Jisung, el ele gideceğimize
O zamanı anlayacağını söylemiştim.
Anladın mı?
Ben ailem ile gitmek zorundaydım.
Keşke seni de alsaydım Jisung.
Aslında annen izin verir miydi bilmem.Beni hiç sevmedi.
Beni niye hiç sevmedi biliyorum. Farklı olduğum için. Hayır senden farklı değilim sevgilim. Ondan farklı olduğum için sevmedi.
Annen seni sever biliyorum küçüğüm ama bizi sevmez Annenden farklı düşünüyoruz biz. Tanrımız, düşüncelerimiz, farklı Jisung. Kısaca dinimiz farklı
Neden bilmiyorum Jisung rozetimi aldılar, sen onu hep sevmiştin senin gibi parlıyor derdin.Annen sana ne söylüyor bilmiyorum ama inanma ona sevgilim.
Burada elma ağacı yok Jisung. Ne yapacağımı bilmediğim her sefer oraya gittim sen her seferinde orada oldun. Bana " Minho'm neyin var?" derdin. Bu sefer elma ağacına gidemeyeceğim Jisung, bizi bir yere götürecekler. Seviniyorum sanırım, üstümdeki kıyafetleri de burayı da hiç sevmedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Te Molla| minsung
Fanfiction"Neredesin Minho'm? Elma ağacının orada mısın? " [one shot] [TAMAMLANDI]