2 Hafta sonra

174 17 6
                                    

Yine çok güzel bir sabah banyoya girip duş almak için soyunuyordu. Tişörtümü çıkarmıştım ki pat diye kapı açıldı şaşkın şaşkın bakan pelin karşımda duruyordu. Hemen banyodan çıkıp kapıyı kapattı. Duş alıp aşşagıya indiğimde kafasını eymiş utangaç bir şekilde oturuyordu.
+Ben çok özür dilerim ya ah aptal kafam.
Çenesinden tutup
-Sorun değil meleğim.
+Meleğim mi ?
-Evet hadi bakalım mutfağa bugün haftalığımı alacağım kenara koyduğum paralar birikti. Üstüne koyup alışverişe çıkacağız.
Olumlu şekilde kafa salladı bugün beraber alışveriş yapacaktık.
Zaman akıp gitti işten dönmüştüm. Eve geldiğimde pelin çoktan üstünü giyinmiş bekliyordu. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra iş elbiselerimi çıkarıp üstümü giyindim.
+ mısın ?
-Dışarda yiyeceğiz bugün
Evden çıktıktan sonra çarşıya doğru ilerledik. Pelin'in denediği kıyafetleri aldıktan sonra ayakkabı satan bir yere gittik. Spor bir ayakkabı aldıktan sonra elimizde poşetlerle yemek yemeye gittik. Yemek yerken çok utanıyordu. Akşam geç vakit olduğundan yemeğimizi yiyip kalktık. Yolda giderken
+Gerçekten çok teşekkür ederim.
Dedi ve boynuma sarıldı. Mutluydum kimse böyle sarılmamıştı uzun zamandır eve gelmiştik. Kapıyı açıp poşetleri içeri koydum.
+Sen otur bunları odana bırakacağım. Sonra dolabına koyarsın.
-Film izleyelim mi uykun yoksa ?
+Bunları koyup geliyorum.
Aşşağıya inip korku film açtıktan sonra izlemeye başladık filmde olan herşeyi dikkatlice izleyen pelin bi an korkmuştu ve kolumun altına girdi. Kollarıyla belimi sardı.
+Korktun sanırım
-Ben mi ? Yoo ben korkmam
Filmde ki karakterin çığlık atmasıyla pelinde çığlık atmaya başladı. Elimle ağzını kapatıp susturmaya çalışırken dudakları elimi öpercesine elime deyiyordu. Yanıma oturan pelinin kafası bi anda omzuma yıkılmıştı. Uykuya dalmış olmalı yavaşça yerimden kalkıp kucağıma aldım odaya çıkarırken irkilip uyandı.
+Ne yapıyorsun ?
-Uyuyordun. Odana çıkaracaktım.
+Ben çıkarım.
Kucağımda değildi artık kötü bişey mi yapmıştım sanırım bana tam olarak güvenmiyordu. Haklı daha 1 ay oldu tanışalı bu düşüncelerle belimi agırtan koltuğa uzandım.
Ne kadar çabuk sabah oluyor anlamıyorum ki gözlerimi açtığımda ne göreyim pelin koltukta mışıl mışıl uyuyor gülümseyerek ona baktığımda uyandı.
+Rüyamda birşey gördüm burada uyumak istedim. Yanında güvendeyim.
-Evet ben varken sana kimse dokunamaz.

Bir duygusal,Bir duygusuz.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin