Evet yazmaya devamke. Biliyorum bir süredir yazamıyordum ama derslerim çok kötü ve çalışmaya çalışıyorum yani. Şimdiden iyi okumalar yorum yazıp oylarsanız aşırı mutlu olurum aşklar. Öpüldünüz 💋
*Şimdiki zaman*
Aizawa'nın ağzındanBakugou'nun kaçırılma olayından sonra Y/n uyudu ve beş gündür uyuyor. Doktorlarla konuştuk ama herhangi bir sağlık probleminin olmadığını söylediler ve beni asıl korkutansa buydu.
Beş günün ardından uyandı. Onunla konuşmaya çalışıyordum ama düzgün bir cevap vermiyordu.
Aizawa: Y/n günaydın. İyi hissediyor musun?
Y/n: ...
Aizawa: Beş gündür uyuyorsun.
Y/n: ....
Konuşma biraz daha böyle ilerledikten sonra konuşmayacağını fark ettim. Uyandığı anda eve çağırdığım doktor da gelmişti.
Doktor Y/n'yi muayene ettikten sonra bana gelip Y/n'nin ağır bir şok geçirmiş olabileceğini söyledi. Ağır şok geçireceği bir olay olmamıştı ama Bakugou ile konuşmak daha mantıklı olurdu.
*Bakugou'nun kaçırılması olayından bir gün sonra Hawks*
Hawks'ın ağzındanEvde boş boş televizyona bakıyordum ama aklım başka yerdeydi. Y/n'nin durumunu biliyordum ve onun için üzülüyordum. Yaklaşık bir gündür uyuyordu. Sabah onu ziyarete gitmiştim ama içim rahat değildi. O sırada dikkatimi çeken bir haber televizyonda verildi.
Muhabir: Bir gün önce UA lisesi öğrencilerinin eğitim aldığı kamp alanına baskın düzenleyip bir öğrenciyi kaçıran villain grubundan bazı kişilerin fotoğrafları elimize geçti.
O sırada televizyonda villainlerin fotoğrafları gösterildiğinde donmuştum. Bunlardan biri Y/n'nin sevgilisiydi. Sonra muhabir devam etti.
Muhabir: O olay günü bir sürü öğrenciyi zehirli gazın kapladığı ormandan çıkarıp kurtaran kahraman bir villain'in kızı olduğu için kötülenen AKAİ TE oldu. Demek ki insanlara ailesinden dolayı önyargı göstermemek gerekiyormuş. Çocukların aileleri Akai Te'ye tüm teşekkürlerini sunuyorlar.
Böylece başka bir habere geçiş yapıldı. Duyduklarım beni şoka uğratmıştı.
*Şimdiki zaman*
Hawks'ın ağzındanEraserhead beni arayıp Y/n'nin uyandığını söylemişti bu yüzden de yanlarına gidiyordum.
Evlerine vardığımda Eraserhead beni direk Y/n'nin odasına götürdü.
Eraserhead: Uyandı ama uyandığından beri tek bir kelime bile etmedi. Sadece duvarı izliyor.
Hawks: Tamam ben bir konuşmayı deneyeyim.
Eraserhead odadan çıksa daha iyi olurdu ama hala odada bekliyordu.
Yatağa doğru yaklaştım ve önünde çömeldim.
Hawks: Y/n ben geldim.
Hala ses yoktu.
Hawks: Hadi ama yakın arkadaşına da mı böyle davranacaksın?
Hala konuşmuyordu. Kulağına eğilip sadece onun duyabileceği şekilde konuştum.
Hawks: Sevgilinin yüzü her haber kanalında verildi.
Gözlerini kocaman açıp bana doğru baktı.
Hawks: Onun villain olduğunu biliyorum. Belki senin kahraman olduğunu biliyordu ve senden bir şeyler öğrenmek için numara yaptı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dabi x reader (enemys to lovers)
FanfictionEveet Dabi ile karışık bir ilişkinin olduğu bu garip hikayeye hoşgeldin