[34]

1.2K 104 17
                                    

Medyadaki şarkı; Tini - La Triple T

Çınar:

Çınar: Ben çıkıyorum yarım saat içerisinde sizin oradayım hazırlan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çınar: Ben çıkıyorum yarım saat içerisinde sizin oradayım hazırlan.

Gökdeniz: Kalp ne iş djsnskamaak

Çınar: Sana olan aşkımı temsil ediyor.

Gökdeniz: Ya olm hemen söylemesene öyle pat diye!

Çınar: Utandın mı? Cjsnskdmsks

Gökdeniz: Hayır.

Çınar: Şu an kızardığına adım kadar eminim Gökdeniz.

Gökdeniz: Kızarmadım! Beni çok iyi tanıyormuşsun gibi konuşma.

Çınar: Çok iyi tanımıyorum ama o günler de gelecek.

Gökdeniz: Ben hazırlanmaya kaçıyorum.

Çınar: Kaç bakalım. (11:34)

// Görüldü.

Çınar: Aşağıya inebilirsin, geldim. (12:10)

Gökdeniz: Tamam iniyorum.

***

Aşağı indiğimde arabanın etrafında Çınar'ı göremeyince direkt ön koltuğun kapısını açtım ve en son bile görmek istemeyeceğim kişiyle göz göze gelmiştik. Anında moodum düşerken kapısını açık bırakarak arka koltuğa geçtim. Çınar selam verirken, Tolga'da kapısını kapatırken sırıtıyordu. Selam verip "Tolga'nın geleceğinden haberim yoktu," dedim.

Çınar, "Son anda belli oldu," dediğinde başımı salladım. Onun da geleceğinden haberim olsaydı ben de son anda vazgeçerdim.

"Ee n'aber Gökdeniz?" diye sorduğunda duymamazlıktan gelmek istedim ama Çınar'dan dolayı yapamadım.

"Çok iyiyim," diyerek Çınara döndüm. "Nereden başlıyoruz?" diye sordum. Onun nasıl olduğunu bilmeme gerek yoktu.

"Buraya gelirken bir yer görmüştüm. İlk oraya bakarız," dedi ve arabayı çalıştırdı. Bir süre telefonumla ilgilendikten sonra Çınar'ın sorusuyla başımı kaldırdım. "Gökdeniz, ailen beni sevmiş mi?"

"Evet, yarım saat kulaklarını çınlatmış olabiliriz." dediğimde bakışlarımı Tolga'ya çevirdim. Dikiz aynasından kaşlarını çatmış bir şekilde bana bakıyordu. Kudur köpek!

"Merak sardı beni ne konuştunuz?" diyerek güldü.

"Efendiymişsin -ki zaten öylesin- gözlerine girmişsin falan filan." dedim. Çınar'ın yüzünde gülücükler açarken aynı şeyi Tolga için söyleyemeceğim.

Yeni Yıldız [Yarı Texting] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin