Частина 17

88 22 2
                                    


Будинок, в якому жив дядько Брю, був схожий на величезний маєток. Будівля здавалася повністю дерев'яною, широкі сходи стояли з обох боків будівлі. Двір був схожий на весняну казку: кущі червоних троянд усеювали сад своєю красою, наповнювали повітря солодким, п'янким ароматом. Посередині саду стояв мармуровий фонтан, з нього, мов кришталеві струмені, била прозора вода. Кейлін не помітила жодного будинку поряд, жодного крихітного натяку на поселення. Вогні Нугреаджі було видно далеко звідси, десь вдалині виднілися сотні маленьких золотих крапок. Дядько Брю, як навмисне, жадав уникати суспільства інших ельфів. Інакше навіщо тоді він оселився так далеко від ельфійської столиці?
Майже стемніло, коли Кейлін і Гласен підійшли до місця ночівлі.

Невідьма ступала зачаровано, крок за кроком ліниво переставляючи ватяні ноги, слухаючи звуки води, що дзюрчить, вдихаючи аромат квітів і вдивляючись у спокійне нічне небо. Після того, як помаранчева смужка вранішнього сонця повністю зникла, єдиним джерелом світла став молочний місяць. Дівчина обхопила себе руками, її волосся неслухняно розвивалося по плечах нагадуючи напівпрозору шаль.
Кейлін підібгала губи і зупинилася на порозі будинку. Вона не наважувалася постукати, або просто не хотіла виходити з-під крила затемнення. Тиша і легкий спів цвіркунів надавав їй спокій і впевненість, чого не скажеш про те, що чекало її всередині будинку.
Гласен йшов тримаючись трохи позаду. Він сам не міг заперечувати, наскільки чарівна сьогоднішня ніч, наскільки вона блаженна і спокійна. Богиня ніби глузувала з них, даючи насолодитися останніми хвилинами спокою. Вдаючи, що нічого страшного не відбувається.

— Ми повинні постукати, щоб нас впустили. Якщо ми просто простоїмо тут у тиші, ніхто не дізнається, що ми були тут, – відьмак усміхнувся одним куточком губ.

Кейлін закотила очі, і остаточно вивела себе з туману думок. Вона легенько постукала замерзлою рукою у двері.
Почулося якесь копосіння з іншого боку, потім гучний скрип і двері нарешті відчинилися.

— Ласкаво просимо...

— Кейлін! – Марцелла мчала прямо на неї, — Ти повинна це бачити!

Радість на обличчі принцеси не можна було описати жодними словами. Вона буквально застала Кейлін зненацька, коли знеслася сходами, мало не збиваючи здивованого слугу з ніг. Кейлін насторожено відступила назад, майже врізаючись у живіт Гласена. Вона нервово проковтнула і перевірила подругу на предмет божевілля. Хто знає, як могла позначитися на дочці Естер така довга подорож? Принцеса широко розкинула руки, схопила подругу за плечі й потягла додому, майже не слухаючи заперечень. Кейлін встигла кинути в Гласена насторожений погляд через плече. Той виглядав не менш здивованим, але, помітивши на собі увагу дівчини лукаво посміхнувся.

Остання відьма Лісгарду: відьма та капітанWhere stories live. Discover now