Yorgundum ve motorun sesinden başım ağrıyordu daha yeni motordan inmiştim. Ege'nin motoruydu. Siyah bir R6ydı. Eve geldiğimde her yer karanlıktı bizimkiler uyumuş olmalıydı. Yukarı kata odama çıktığımda hemen üstümdekileri çıkarttım ve banyoya girdim hayatta en sevdiğim şey banyo yapmaktı. Banyo odamdan daha güzeldi her yer led ile kaplıydı. Sıcak suyu açtım ve içine renk bombası attım her yer lila olmuştu bende çıktığımda giymek için gecelik aldım. Şu sıcacıktı hiç çıkmak istemiyordum ama çıkmam gerekiyordu yarın okul vardı. Bende kurulandım ve hemen çıktım. Saçımı kuruttum ve yatağa girdim saat 01.00'di hemen 06.00 alarm kurdum. Sabah yine o alrmın o gıcık sesiyle uyandım elimi yüzümü yıkamaya kalktım saçlarım dalgalı dalgalı olmuştu. Sıkı bir at kuyruğu yaptım ve hemen aşağı kata mutfağa indim annem mis gibi bir kahvaltı hazırlamıştı. Mutfakta yoktu sanırım odasındaydı. Tek eksik çaydı bende hemen çayı demlemeye koyuldum. Annemin bağırmasıyla kendime geldim gece geç kaldığımdan yakınıyordu ama ne yapsaydım yazılım işi uzun sürüyordu bende yazılım okumak istiyordum. O yüzden yazılımla uğraşan en yakın arkadaşım la yanı Ege ile birlikteydim. İşin içine birazcık eğlence katmıştı. 11. sınıftı ve yazılım okuyordu. Annem beni çağırmıştı bende salona gittim bana bir anda tokat attı gözümden yaş bir damla yaş geldi ve bana "DEFOL GİT KİMİN YANINDAN GELDİYSEN ONUN YANINA GİT" dedi. Kolumdan tuttu ve merdivene doğru itti "YARIM SAATİN VAR PILINI PIRTINI TOPLA GİT"dedi. "Vicdansız bir anne olsaydım ona bile izin vermezdim"demişti.
SİZCE BAŞAK BUNDAN SONRA NE YAPICAK?
NEREYE GİDECEK Mİ GİDMİCEK Mİ?
GİDERSE NEREYE GİDİCEK?
İYİ OKUMALAR