naar de tuinen en de eerste soort van ont.........

7 1 3
                                    

Hey! ik ben Nina, en dit is mijn bestie Suze *laat Suze zien*. Wij zijn nu op school, vet saai dus. we gaan over 5 minuten naar de moestuinen. De moestuinen is iets van school LOL. *5 minuten later* oke klas we gaan naar de moestuinen! wie wil brigadieren (zo schrijf je dat) okee Meerle en Caitlin, iedereen pak je fiets zodat we kunnen gaan! ilse vraagt aan coen"coen wil je samen fietsen"? coen zegt: "ja"! "okeeee zullen we vragen of we achteraan mogen"? "JA"! <3. *opweg naar de moestuinen* JAHOOR ER GAAT NATUURLIJK WEER WAT MIS! lieke: "AAAAAHAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAHAAHAHAAAAAAAAAAHAAAAHAAAAAAHAAAAAHAAAAAHAAAAAAHAAAAAAAA" iedereen gehoorbeschadiging! iedereen be like: "RUSTIG LIEKE" juf gaat al snel in actie als soort van redder in nood! LOL. we zijn er bijna, maarrrrrrrrrrrrrr nog wel helemaal! (dat zegt niemand eigenlijk, maar ik vond het grappig...tja..droge humor...tja ik zie je al denken W.T.F..IK: HEB TOCH L.O.L MENSJES) ik ben irri hé, nou ja we gaan weer verder hurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, 1 uur later......okeee we gaan weerrrrrrr grapje nu echt! we zijn er en beginnen...wat we allemaal hebben gedaan vertel ik lekker niet want het is en was saai....suze en ik zijn allebei klaar..., dus we gingen naar het kleine vijvertje daarzoooo. we zaggen een.........tromgeroffelllllllllll.........tou nou ff vervelend kindjeee............okeee verder...we zaggen eeen....KIKKER,MAAR NIET ZOMAAR EEN KIKKER EEN MAGISCHE KIKKER! WAUW!!!!!!! WAJOOO SUZE WAT GA JE DOEN.......................................

dit was deel 1 van suze, nina en de magische kikker!

de meeste dingen zijn gebaseerd op echteverhalen zoals tijdens het fietsen en over wie met wie fiets en waar enz en de juf *lieke haar redder in nood* en de moestuinen enz...ik hoop dat jullie het leuk vonden\vinden! ik wil suze bedanken voor het idee! ik had het over een zogenamde magische kikker bij de moestuinen en Suze zei maak er een wattpad boek van! <3 ly! 

ik weet nog niet wanneer deel 2 komt :) bedankt dat je me boek leest! dat voelt heel goed voor me! 

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 27, 2022 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

suze, nina en de magische kikker (half fantasie verhaal met LOL)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu