*2021 Beydağı Anadolu Lisesinde 9.Sınıflardan Tiyatro gösterisi için hazırlanmış bir skeçtir Güldür Güldür'den alıntılanmıştır.*
Beğenmediğiniz bir yer varsa lütfen belirtin.Henüz bu tür şeylerle yeni yeni uğraşmaya başladığımız için metnin acemice ve profesyönel olmayan biri tarafından yazıldığını unutmadan yorum yaparsanız sevinirim🤙
5 oyuncu var:
DELİDOLU ANADOLU
*1.oyuncu(Salak,saf,aklı havada) \
*2.oyuncu(Ağırbaşlı,keko) /BEYDAĞI ANADOLU
*3.oyuncu(Serseri, zengin, gösteriş \ meraklısı, tembel)
*4.oyuncu(Cimri,serseri) /*ÖĞRETMEN
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(İki Öğrenci sınıfa girer)
3.Öğrenci: Bak bu yarışmayı kesinlikle kazanmalıyız.Ölmek var dönmek yok.
4.Öğrenci: Hah sen bu işi bana bırak.O Antalyadaki kampa kesin gideceğiz.
(Diğer okulun öğrencileri gelir 1. Ve 2. öğrenci)
1.Öğrenci:Kardeşim bak okulun gururu bize bağlı, müdür andımızı diktireceğini söyledi.
2.Öğrenci:Öyle bir şey söylemedi.
(Rakip okulun öğrencileriyle bakışırlar sesizlikten sonra hoca içeri girer.)
Öğretmen:Öhöm evet öğrenciler önümde sorularım var.Yarışmanın kurallarını biliyorsunuz.
Kazanan okula maddi yardım yapılacak ve grup Anlatyada 1 haftalık kampa gitme şansı kazanacak.(Öğrenciler sevinir çığlık fln atar alkışlar)
ÖĞRETMEN: Tamam tamam simdi uzatmadan sorumuza geçelim.
Beydağı Anadolu lisesinden başlayacağiz.Evet ilk sorumuz Coğrafya, hazır mısınız?
Öğrenciler:evet
Öğretmen:Akarsuların ortak özellikleri nelerdir?
(Öğrenciler küme oluşturup tartışırlar)
Öğrenci 3:Bak sen düşün ben cevaplayacağım çok iyi bi takım olacağız.
Öğrenci 4:Tamam şimdi akarsular(fısıfısıfısı)
Öğrenci 3:Evet! Cevap veriyoruz.Akarsuların ortak özellikleri akıcı.. veee ıslak olmalarıdır!
(Beydağı öğrencileri bildiklerini sanıp birbirlerine sarılırlar)
(Öğretmen şasırır)
Öğretmen:Ah şey sanırım soruyu yanlış anladınız,aslında kolaydı ama heycandan yapamadınız sanırım.Yanlış cevap.
Öğrenci 4:Yaaaa olsun olsun bi dahaki sefere artık.
(Delidolu öğrencileri onlar kaybedince seviniyor ve garip garip hareketler yapıyor)
Öğrenci 2:Olum lan kesin kazandık biz karşı takım düşünemiyor bile hihihi.
Öğrenci 1:Evet evett neyse hemen heycanlanmayalım.
Öğretmen:Sıra Delidolu Anadolu öğrencilerinde.
Öğrenci 1:Burası Delidolu lisesi! Hocam burası burası.
Öğretmen:Evet yavrum! iki grupsunuz! zaten burası Beydağıysa oranın da Delidolu olduğunu anlamak çok da zor değil değil mi yavrum?
Öğrenci2:Hocam burası Beydağı değil şuan Fahrikayhandayız biz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tiyatro Metni
RandomOkulda yapabileceğiniz 5 kişilik bir tiyatro skeci Konusu:Bilgi yarışmasına katılan iki okulu anlatıyor.Kazanan grubun ödülü kampa gitmek bu yüzden iki grupta bu yarışmayı çok kazanmak istiyor.Fakat cahillikleri ön planda olan bu kişiler gidecekleri...