Rudovlasá dívka stála u vozíku, na kterém byl připevněn velký kufr a klec s malou, popelavou sovou. Právě odbilo tři čtvrtě na jedenáct, nejznámější kouzelnické nástupiště v Anglii se začalo rychle naplňovat a ona začala vyhledávat své kamarádky.
,,Lily !" zakřičel dívčí hlas a ona jmenováná rudovláska se otočila a s úsměvem vyšla vstříc přatelskému objetí.
,,Alice, ani nevíš jak jsi mi chyběla" řekla Lily. Krátkovlasá dívka se usmála ale vzápětí nasadila zamračený výraz, za nimi se totiž ozýval hlas, který rudovláska jen ztěžka zaslechla ráda.
Proto si umínila, že se za každou cenu otáčet nebude, ale když uslyšela své jméno nedalo jí to:
,,Evansová !"
,,Pottere !"
,,Už jsem se lekl, že bys na mě zanevřela" zahláholil a nasadil samolibý úsměv.
Avšak Lily s toho dvakrát nadšená nebyla, ale s pocitem, že tohle už prostě k jejímu životu v Bradavicích patří odpověděla: ,,Na tebe ? Nikdy",,Ale notak Evansová, neříkej mi že si nepřemýšlela o mé nabídce na schůzku" a za jeho zády se začal smát chlapec s tmavou barvou vlasů kterého všichni znali jako Siriuse Blacka, toho známého vtipálka.
Lily skřivila svůj obličej a řekla: ,,Ty jsi tak odporný Pottre, že ani mizenka by si s tebou nevyšla".
Vzala svou kamarádku a táhla ji směrem k vagónu.Při hledání kupé se najednou zjevila Sabina, jejich dlouholetá kamarádka z Mrzimoru.
,,Sabino !" zakřičela Alice a vrhla se jí kolem krku.
Všechny byly tak rády že se opět vidí, konec konců byl tento ročník poslední, a tak si ho chtěly všechny řádně užít.
Cesta vlakem probíhala klidně, a proto se dívky neubránily dlouhé konverzaci o svých prázdninách a zážitcích.
,,Lily, je to pravda že jsi dostala odznak primuse ?" vyzvídala napůl informovaná Sabina.
,,Jejda" zakuckala se Lily nad sáčkem kaštanových pralinek a okamžitě vystartovala směrem k zadním dveřím.
,,Tady někdo zapomněl na povinnosti primuse" zasmály se holky a sledovaly Lily, jak si to uhání ke kupé nových primusů.,,Dobrá, ty a Stephanie půjdete hlídat od jedné hodiny a poslední dvojice ?" domluvil jeden z primusů a otočil svůj pohled na vysokého černovlasého chlapce, který očividně nejevil zájem o rozdělení hlídek. V tom se však rozletěly dveře a do kabiny vtrhla uřícená rudovláska, které měla momentálně pleť rudou jako své vlasy.
,,Moc se omlouvám zapomněla jsem, že jsem byla letos vybrána jako primus" pousmála se a vzápětí ji úsměv ztuhl když si konečně uvědomila s kým má tu čest.
,,Ale, ale Evansová přišla pozdě ? První pozdní příchod slečny Evansové." začal onen černovlasý chlapec James, ale Lily si ani nevšimla jeho urážky nýbrž ji údivilo, co tady dělá někdo, kdo má jeden průšvih za druhým ačkoli má dobré známky a trolla nedostává tak často, ale stejně, jak mohl někoho takového Brumbál povolat do nejvyšší funkce žáka ?,,No dobře, v tom případě tu již máme poslední dvojici" řekl jakýsi mrzimorský chlapec a ukázal na tabulku se jmény a časem pochůzek.
,,Tak tomu se říká smůla, proč zrovna já " nadávala si tiše pro sebe.
Z těch hrozných představ ji vytrhnul až Jamesův hlas, který ji ale vrátil do ještě horší reality.
,,Nezbývá ti nic jiného než se zapsat se mnou " pronesl
Lily tedy vzala tužku a napsala se na druhé prázdné políčko, a hned vedle ní James.
,,Jelikož máme hlídku až za půl hodiny sejdeme se za pět dvanáct, ano ?" snažila se udržet si klidný hlas, ale jaký by to byl James, kdyby si zase nerejpnul.
,,Ale notak Lily, přece si nemyslíš, že bych tě nechal jít samotnou přes všechny vagóny, já tě..." nestihl dokončit větu, protože otázky tohoto tipů už ji opravdu začaly dopalovat. ,,Tak hele Pottere, aspoň jedinej rok bys mě mohl konečně nechat na pokoji a..."skočila mu do řeči a on zase ji: ,,Jsi tak rozkošná, když se zlobíš" vtípkoval. Lily si jen povzdechla a v domnění, že tenhle kluk už se asi nezmění odešla zpátky ke svým kamarádkám.
ČTEŠ
Evansová! Pottere!
FanfictionTak jsem se po dlouhatánské době konečně odhodlala, doufám, že to bude alespoň trošku stát za to. Budu ráda za jakékoliv zpětné reakce.