Indonesië werd wakker, hij ging zich klaarmaken voor school en ging daarna naar beneden om te ontbijten, goedemorgen Maleisië en Filipijnen . Maleisië en Filipijnen beantwoorde:" Goedemorgen Indo!" Paar minuten later waren ze klaar met het eten van hun ontbijt. Indo zei:" Laten we naar school gaan, ik wil niet weer laat komen." Maleisië en Filipijnen waren er mee eens. De drie landen gingen samen lopend naar school. Indo zag Nederland en zei hallo tegen hem, Nederland keek langzaam naar hem toe en beantwoorde hallo. Indo merkte dat Nederland een beetje suf leek... Indo vroeg wat er aan de hand was en Nederland beantwoorde dat al het kaas op was. Indo zei is dat nou zoooo belangrijk? Nederland beantwoorde ik vind van wel.. het is gewoon zoooo lekker! Indo zei wel oké dan, doei Nederland! Ik moet snel naar mijn klas toe. Nederland zei ook doei tegen indo. Na school liep hij met Maleisië en Filipijnen naar hun huis toe, Indo zei tegen Maleisië en Filipijnen dat hij huiswerk gaat maken Maleisië en Filipijnen zeiden allebei oké, na dat Indo zijn huiswerk heeft gemaakt ging hij eventjes tv kijken en ging hij daarna naar bed om te slapen, toen hij in zijn bed lag te slapen kreeg hij een nachtmerrie... || Dit was Deel 1, deel 2 gaat over de nachtmerrie. Check het uit!