part 6

2.9K 200 10
                                    

Who am I for you6?
Part 6

ရှောင်ကျန့်တက်လာတဲ့ ဘယ်အရာမှ အတိအကျဖြေရှင်းချက်မထုတ်ပဲ...တက်လာသမျှသတင်းတွေကို အိုင်တီ နည်းပညာသုံးကာ တက်နိုင်သမျှဖျက်ချတယ်....သို့ပေမယ် ထင်သလောက်မဖြစ်တာမို့ အတွင်းရေးမူး ကနေတစ်ဆင့် သတင်းဖြေကြားခိုင်းခဲ့ပြီး Blue Whale Company ကနေစာတစ်စောင်ထုတ်ပေးခဲ့တယ်...ဒါဟာ B.W company ရဲ့ CEO ရဲ့ life ဟာ အခုချိန်ထိ single အနေနဲ့သာ အခုချိန်ထိရှိနေပြီး လိုအပ်ရင် တိကျသတင်းထုတ်ပြန်ပေးမယ်ဆိုတဲ့ စာကိုသာထုတ်ပြန်ပေးလိုက်တယ်...

ရိပေါ ထိုထုတ်ပြန်စာ သတင်းကို ဖက်မိတဲ့ အချိန် မဖြစ်နိုင်တဲ့ မိမိတို့ရဲ့ အခြေအနေကို စိတ်ကူးယဥ်ထပ်မဆန်ဖို့ မိမိကိုယ်ကိုယ် ဖိအားပေးထိန်းချုပ်တယ်....လူကြီး ကိုလည်း အပြစ်ပြောလို့မရဘူးလေ တကယ်လည်း လူကြီး နဲ့ ရိပေါရဲ့ အခြေအနေက လိုအပ်တဲ့အချိန်မှာ အတူနေပေးဖို့ရန်ပဲလေ ဘာကို မျှော်လင့်နေရဦးမှာလဲ...အချိန်တစ်ခုပြီးသွားရင် ပတ်သတ်ဖူးတယ်ဆိုတာတောက်မေ့သွားမယ်အနေအထားတစ်ခုပင်...

ရိပေါ ဒီနေ့ လူကြီး အတွက် cup cake လေးလုပ်ကျွေးချင်စိတ်ရှိတာမို့ လိုအပ်တာတွေ သွားဝယ်ကာ cup cake လေးလုပ်ပေးတယ်..ရိပေါလူကြီးရဲ့အကြိုက်တွေ သိပ့်မသိဘူး...လူကြီး ကအချိုသိပ့်မကြိုက်ကိုတော့ သိတာမို့ chocolate cup cake လုပ်ပေးတယ် အချိုလျှော့လုပ်ပေးတယ် အပေါ် cream ကိုလည်းအခါးဘတ်ရောက်အောင် coco pouder နဲ့ coffee နဲ့ ရောပြီး cream ရိုက်လိုက်တယ် အပေါ်မှာလဲ coffee မူန့်လေးတွေကို ဇကာနဲ့ အမူန့်ဖျူးလိုက်တယ်....

လူကြီး ကြိုက်မှာပါလေ...

ရိပေါမားကို ထိုကဲ့သို့လုပ်ကျွေးချင်ပေမယ့် မားကမရှိတော့...သူရဲ့ တစ်ဦးတည်းသော ခင်တွယ်ရာလူကြီးကို လုပ်ကျွေးဖို့ရာဖြစ်လာခဲ့တယ်....အင်း နောက်ကျန်တဲ့ လအနည်းအတွင်းတော့ လူကြီး ဟာသူရဲ့ခင်တွယ်ရာ ဖြစ်နေမှာပါ...နောက်များဆိုရင်တော့ သူတစ်ယောက်တည်းပေါ့...

တင်းတောင်...တင်းတောင်

ရိပေါ တံခါး bell သံကြောင့် အတွေးတွေရပ်ကာ cake တွေ ထည့်ထားတဲ့ ဗန်းလေးကို သိမ်းလိုက်တယ်...
လူကြီးတော့မဖြစ်နိုင် လူကြီးက တံခါးကို ကိုယ်တိုင်ဖွင်ဝင်လာနေကြ...လူကြီး ရဲ့လူတွေများလား
ရိပေါတံခါးဖွင့်ပေးလိုက်တော့ အမျိုးသမီး နှစ်ယောက်...

Who Am I for You Zhanyi (Zsww) ( completed) Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ