Se apropie mai mult de ea și își băgă mâna după ceafa ei trăgând-o într-un nou sărut. Până la urmă ea îi zisese să trăiască clipa și asta făcea. Asta voia să facă în această clipă. Să-i simtă acele buze apetisante, să le muște și să le sugă ușor. Ce îi plăcea era că ea niciodată nu se împotrivea și era supusă așa că accesul il primi ușor iar după ce termină cu buzele îi dezmierdă ușor limba într-un dans atât de senzual și erotic că Aurora simțea din nou că i-se topește pântecele. Ce îi făcea bărbatul asta era peste puterile ei de înțelegere.
-Q..Q.. suntem..în public. Reuși ea să spună printre pauzele ușoare de aer.
-Și? Toți se sărută. Iar la ce poziție are Aron cu Eva sunt sigur că nu doar se sărută acolo în colț. Ceea ce e cam scârbos, nu vreau să se umple toată apa de spermatozoizii lui, hai să ieșim vin-o. Dar această invitație Aurora realiză că era mai mult decât o simplă plimbare și dacă accepta nu mai era cale de întoarcere. Acceptă mâna lui Quentin și porni după el. Se jucase destul cu focul, venise vremea și să se ardă.
Quentin trase rapid un prosop de pe șezlong și porni cu Aurora spre copacii din spatele cabanei. O înveli cu el și merse așa cel puțin 5 minute. Se opri la un moment dat brusc când dă-te de un loc unde soarele pătrundea suficient și se năpusti brusc asupra ei.
Pe Aurora o luase aproape teama, dar uită imediat când Quentin o săruta din ce în ce mai erotic și mai doritor. Îi putea vedea erecția uriașă prin boxerii de baie și se simți plină de dorință. Era deja udă numai la gândul a ce avea să se întâmple. Își imaginase mereu prima dată dar nu așa, aici și niciodată cu el. Iar acum avea mai mult decât crezuse vreodată. Quentin continua să o sărute, o întinse încet pe prosopul de baie uriaș fără a opri sărutul iar apoi o sărută senzual pe maxilar, pe gât în jos până ajunse la sânii pe care îi dezmierdă în mod special. Aproape că gemea și el de excitate numai la cum o auzea pe ea că geme. Știa că o vrea rău și imediat își dădea drumul din nou pe el dacă nu o simțea curând, totuși voia să facă măcar un ușor preludiu înainte de a fi în ea deși simțea și el că e foarte nerăbdătoare și era udă toată deja. Îi mai sărută sânii de câteva ori, îi mușcă ușor și masă cu limba, facu același lucru și pe gât de câteva ori, simțea oarecum nevoia să o marcheze și nici el nu știa de ce, chiar că se putea compara cu un lup acum ce își marchează prada. Apoi se apropie ușor cu săruturile pâna la bata chiloților minusculi pe care îi trase rapid dar se opri acolo. Nu știa totuși câte experimentase ea și nu voia să o sperie, avea timp. Reuși cu o mână să își tragă și boxerii lui iar Aurora aproape lăsă se vadă o grimasă speriată acum că conștientiză că, chiar avea să se întâmple iar acea chestie era monstruos de mare. Dar se redresă rapid, îi era frică că dacă va spune adevărul el se va opri și nu voia asta, tot ce voia acum era să-l simtă în ea cât mai repede altfel credea că o să moară la cât de dureros se simțea acea dorință care nu o mai avusese niciodată până să-l sărute pe el.
-Băga-mi-aș nu am prezervativ...nu credeam că am nevoie ... vrei să ne oprim?
Aurora mimă că nu. Așa că avu cale liberă să continue. Oricum ar fi fost prea dureros pentru amândoi să se oprească acum.-Ei anticoncepționale?
-Nu am avut nevoie ..eu ..
-Am înțeles...o să mă retrag la timp. Continuă să o sărute și când o simți pregătită intră în ea.
Aurora la contactul cu mădularul lui cald și gros se înfioară, scoase un geamăt puternic ascuțit mai mult ca un sunet de durere dar și-l înghiți imediat.
-Ești așa de strâmtă ce măsa? O privi Quentin nedumerit. Ceva opunea rezistență așa că împinse mai mult, nu se culcase niciodată cu o virgină deci nu se prinsese ce se întâmpla, totuși pereții feminității ei parcă se blocaseră pe mădularul lui, și-l simțea atât de strâns încât se excita și mai rău. Aurora simțea deja o usturime și aproape îi dăduseră lacrimile de la durerea simțită iar atunci când o lacrimă o părăsi fără voie și Quentin îi observă fața înmărmuri. Conștientizase în sfârșit ce se întâmpla și se sperie, dă-te să se retragă brusc până nu avea să rupă cel mai de preț lucru al ei, virginitatea.
CITEȘTI
DINTOTDEAUNA-Vol II
RomanceAurora fusese toată viața îndrăgostită de Quentin iar plecarea la academia militară unde se afla și el îi va schimba întreaga viață. Poate acesta o privise dintotdeauna ca o soră mai mică dar inimii nu-i poți dicta niciodată. Pentru a vedea cum se...